Xvid naar Mpeg lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijk10

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
Berichten
84
Hoi ik heb een avibestand wat ik om wil zetten naar Mpeg .Maar het lukt niet ,krijg elke keer de melding ( This window size is not selected by mpeg2 level) TMPGenc en virtualdub weigeren allebei.
Zie Bijlage.
Size van de avi is 576x240
 

Bijlagen

  • screenhunter_002.jpg
    screenhunter_002.jpg
    8,9 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Ik heb zo het vermoeden dat je film origineel een NTSC formaat heeft, en als je dan bij tempgenc met PAL aan de gang wilt gaat dat waarschijnlijk niet.

Ik zou proberen hem eerst om te zetten van ntsc naar pal, kan met o.a. super video converter, (heb ik evt wel voor je)
En dan nog eens proberen
 
Hoi, ik heb even op je site gekeken maar kan het bestand nergens vinden.Virtualdub kan het bestand ook niet converteren,krijg de ondertiteling er ook niet onder.Frames are undecodable Zie bijlage
 

Bijlagen

  • screenhunter_004.jpg
    screenhunter_004.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 28
Natascha26, is het nu echt zo moeilijk om even de link naar Super Video Converter te geven, i.p.v. alleen maar voor de zoveelste keer reclame te maken voor je eigen site?
Klik: http://www.witcobber.com/
 
Ten eerste als ik een link zou hebben zou ik die wel geven.

Ten tweede maak ik helemaal geen reclame voor mijn site, want ik heb nergens gezegt dat hij daarop staat, alleen dat ik hem heb.

Als ie hem wil hebben, moet ie even mailen.
 
Geplaatst door natascha26
Ten eerste als ik een link zou hebben zou ik die wel geven.
Zo'n link vind je in een tel met Google.

Geplaatst door natascha26
Ten tweede maak ik helemaal geen reclame voor mijn site, want ik heb nergens gezegt dat hij daarop staat, alleen dat ik hem heb.
Sorry hoor, maar als ik de berichten over alles wat met divX en dvd's e.d. te maken heeft zo lees, kom ik wel héél veel berichten van jou tegen waarin weinig anders staat dan "kijk eens op de onderstaande site" - terwijl regelmatig de vraag die gesteld wordt op die site niet eens beantwoord wordt. Dit wekt toch wel enigszins de indruk dat jij vooral op Helpmij komt om je eigen site te promoten.

Geplaatst door natascha26
Als ie hem wil hebben, moet ie even mailen.
Je bent er al vaker - zelfs vandaag nog - op gewezen dat niemand op een openbaar forum zit te wachten op de mededeling "mail me maar even als je dit programma wilt hebben". Daar hebben anderen, die meelezen en misschien hetzelfde probleem hebben of het betreffende programma ook willen hebben, helemaal niets aan. En weet je de link niet meer waar jij dat programma ooit vandaan hebt gehaald, dan kun je dat - zoals al gezegd - in een tel vinden met Google.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar ik vind wel dat hier vreselijk gezeurd kan worden.

Ik maak geen reclame voor mijn eigen site. Wat is zeg dat daar is te vinden is dat ook, misschien niet altijd letterlijk.

Het van kijk eens op onderstaande site is al opgelost.

Ik probeer ook alleen maar te helpen hoor. Wat nou anderen kunnen toch ook mailen....

Ik vind het leuk om mensen te helpen en krijg vaak goeie reacties, maar dit gezeur elke keer wordt ik een beetje zat, ga een ander een beetje afkatten, of maak zelf een site
 
Geplaatst door natascha26
Sorry hoor maar ik vind wel dat hier vreselijk gezeurd kan worden.

Ik maak geen reclame voor mijn eigen site. Wat is zeg dat daar is te vinden is dat ook, misschien niet altijd letterlijk.

Het van kijk eens op onderstaande site is al opgelost.

Ik probeer ook alleen maar te helpen hoor. Wat nou anderen kunnen toch ook mailen....

Ik vind het leuk om mensen te helpen en krijg vaak goeie reacties, maar dit gezeur elke keer wordt ik een beetje zat, ga een ander een beetje afkatten, of maak zelf een site

Beste natascha26, wat jammer dat je op deze manier reageert! Ik kat helemaal niemand af. (Ik heb trouwens ook al talloze websites gemaakt, maar wat heeft dat er nu mee te maken?)

Jij doet mijn reactie, en vergelijkbare reacties die je hier op Helpmij al regelmatig hebt gekregen (ook van moderators), af als 'gezeur'. Jammer is dat. In plaats daarvan zou je je eens moeten afvragen waarom jouw berichten nogal eens deze reactie oproepen.

Ik ga trouwens niet nóg eens uitleggen waarom het handiger is als je hier gewoon een link naar een programma zou geven in plaats van te zeggen "mail me maar"; er zijn immers al meerdere (kennelijk vooralsnog vruchteloze) pogingen ondernomen je dat duidelijk te maken...
 
Laatst bewerkt:
Okee, ik heb de Supervideo Converter geprobeerd. Resultaat groen beeld , dus geen succes.
Alle benodigde codecs aanwezig volgens G-spot
WEET IEMAND DE OPLOSSING?
 
groenbeeld kan er aan liggen dat je niet de juiste Xvid codec hebt , xvid is een erg nieuwe codec die volop in ontwikkeling is waar ik altijd goeie resultaten mee heb is Deze xvid codec
 
Xvid Codec heb ik geinstalleerd. Jammer genoeg geen resultaat .Virtualdub zegt dat de bestanden undecodable zijn, en tmpg enc zeurt over de filesize:(
 
Volgens mij gaat het om een widescreen 576x240
 

Bijlagen

  • screenhunter_005.jpg
    screenhunter_005.jpg
    75,8 KB · Weergaven: 16
Ik heb het voor je nagekeken en het is idd een ntsc bestand.

Nu heb ik een site, wel in het engels, gevonden waar ze een avi aanpassen aan dvd formaat, dmv het aanpassen van het formaat. Het gaat ook hier om ntsc bestanden, maar misschien kan je er toch iets mee.

http://www.doom9.org/mpg/avistretching.htm

Je had het geprobeerd met Super Video Converter, had je wel de geregistreerde versie, want anders kan het ook daaraan liggen dat hij het niet deed, want dan zet hij maar de helft van je film om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan