Bewegend*.GIF document openen in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mowat2

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
64
Invoegen en afspelen “motion clips” in een Word document.
Ik heb in C:\programmFiles/commonFiles/MicrosoftShared/Office2000/clipart/corpmm/motion een reeks bewegende clips zitten met de extensie *.GIF.
Deze bewegende beelden kunnen via de Microsoft Clip Gallery 5.0 geopend worden en afgespeeld worden.Bovenop de bewegende clip verschijnt dan de vermelding “Gif player”
Er bestaan ook in dezelfde collectie “ geluidsclips” met de extensie*.wav . Deze kunnen beluisterd worden via de “Windows Media Player”.
Ik heb nu al geprobeerd de *.wav bestanden te kopieren in een Word (*.doc) document en ik kan vanuit dat document ook het geluid laten spelen.
Ik zou dat ook met de *.Gif bewegende beelden willen doen , maar ik kan ze wel kopieren naar het word document maar ze zijn dan van daaruit niet in beweging te krijgen.
Ik heb al geprobeerd deze extentie ook te koppelen aan de Windows Media player maar dan lukt het nog niet.In mijn extensie lijst staat dat Gif bestanden geopend worden met “Windows viewer voor afbeeldingen en faxen”.
Ik vind echter nergens een spoor naar de naam “ Gif player” die boven het bestandje verschijnt als ik het bestand open in de Clip gallery.
Weet iemand hoe ik mijn bestandjes in beweging krijg in mijn word document ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan