Winamp -> Videobestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Berichten
1.600
Hallo,

Ik hoor van veel mensen dat ze Winamp gebruiken, maar kan ik Winamp ook gebruiken om videobestanden mee te bekijken? (Ook quicktime en Divx) En moet ik dan nog van die codec-packs downloaden, of zitten die al geimporteerd?

Voorderest wil ik eigenlijk ook wel weten: Waarom Winamp?

Bedankt en tot ziens,
Timothy

:thumb:
 
ik gebruik ook winamp, omdat dit meer mogelijkheden heeft dan Windows MediaPlayer en er veel leuker uitziet :). Je kunt er inderdaad ook video's mee afspelen
 
En hoe zit het met Quicktime en DivX? Is het Ace-codec-pack misschien wat? Werkt dat goed met Winamp?

Oja, hoe zit het met de laadtijd van Winamp?
 
ik weet niet veel van codecs en die **** af eerlijk gezegd :eek:

"Laadtijd"?

Waarvoor?

Opstarttijd van Winamp? tijd voordat je werkelijk iets hoort op de radio/tv?
 
Ik bedoel de laadtijd van Winamp. Ik vind Windows Media Player zo traag als de t**ten laden...
 
Winamp is bij mij binnen 6 seconden volledig geladen :)

Met mijn 512 MB Ram dan :D
 
Heb Winamp nu geinstalleerd, maar ik kan geen Quicktime movies openen...

Iemand een idee?
 
Je kan eens kijken in Winamp, Options, Preferences, File Types.

Je zou hier kunnen klikken op "All".

Mocht je dan nog niet QuickTime bestanden met Winamp kunnen afspelen, denk ik dat dit onmogelijk zal zijn.

Edit: toch niet dus :eek:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door T._de_vries
Heb Winamp nu geinstalleerd, maar ik kan geen Quicktime movies openen...

Iemand een idee?

Om QuickTime-bestanden (*.mov-bestanden dus) in WinAmp te kunnen afspelen, zul een een plug-in moeten installeren.

Zoek hier: http://www.winamp.com/plugins/

(onmogelijk is het dus beslist niet, H@nsjePansje)
 
Laatst bewerkt:
Yeah, het is gelukt! Maar toch nog een vraagje...

Als ik dan die plugin erin zet, hoef ik dan niet per se zo'n quicktime player geinstalleerd te hebben? Ik word namelijk gek van al die verschillede mediaplayers...
 
Geplaatst door buffy


Om QuickTime-bestanden (*.mov-bestanden dus) in WinAmp te kunnen afspelen, zul een een plug-in moeten installeren.

Zoek hier: http://www.winamp.com/plugins/

(onmogelijk is het dus beslist niet, H@nsjePansje)

Inderdaad, wist niet dat dit mogelijk was :D Nu wel dus :thumb:
 
Winamp is bij mij binnen 6 seconden volledig geladen

Damn, wat lang.. mijn Winamp is opgestart binnen 1 seconde.

Ik heb dan ook 2.81 welke nog perfect werkt ;) Films speel ik wel af met mediaplayer 6.4.
 
Ja maar die 6 seconden waren er omdat ik terwijl nog even defragmenteerde en een virusscannetje ertegen aangooide :D (was alweer een maand geleden :D )
 
Mja, ik word juist gek van al die progjes. WMP, Quicktime, Divx, enz. Ik wil graag een media player die alles afspeelt, goed met codec packs kan omgaan en die er een beetje modern uitziet...
 
en die er een beetje modern uitziet...

Dat doet WinAmp zeker

Zoals Buffy al eerder zei, je kunt toch een paar plugins downloaden (heel easy geinstalleerd btw) en klaar is Timothy?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan