Avi > MPG.. GEEN GELUID!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Defcon1

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Berichten
38
Ik wil dus een avi op een dvd branden heb gelezen, via een hele handleiding op: http://wintips.filmt.nl/

daar staat dus dat ik eerst naar mpg ofzo meot doen, helemaal gedaan volgens handleiding ( duurde 5 uur om hem helemaal naar mpg te zetten :( ) dus ik blij dat het eindelijk klaar was.. blijkt dat alleen de eerste 10 sec een soort reclametje voor de film er geluid bij zit, terwijl er wel gewoon geluid zit bij de avi.

hoop dat iemand weet wat ik moet doen, ook zullen wat tips handig zijn sinds het de eerste keer is dat ik dit doe :)

en nog klein vraagje, die ondertiteling kan ik die er nog onderzetten bij een mpg of moet dat al bij de avi?

alvast bedankt thx
 
Wanneer je volgens wintips heb gewerkt, had je ook dit kunnen lezen. ;) ;) ;)

Greetz Patrick
 
Het kan gebeuren dat je geen geluid hebt, het is ook aan te raden om dat eerst apart op te slaan als wav. Zou eerst met gspot kijken wat voor geluid erin zit ivm de manier van opslaan. Zit in de bijlage een korte uitleg.

Als je naar dvd wilt zul je hem moeten omzetten naar een mpg in dvd formaat en hem dan gaan bewerken met een editor. Hierover kun je ook info vinden op www.freewebs.com/natascha pagina avi naar dvd.
 

Bijlagen

  • geluidproblemen tempgenc.txt
    2,4 KB · Weergaven: 29
ok

ok bedankt voor de reacties, ik wel ff dat allemaal proberen, als het niet gelukt is zal ik wel weer posten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan