foutmelding na installatie DVDrip programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annetango

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Berichten
30
Ik heb 4 dagen geleden 2 programma's geinstalleerd om DVDs te kunnen kopiëren, namelijk: CopytoDVD en DVDshrink 3.1. Sindsdien krijg ik bij het opstarten deze foutmelding:

DirectCD.exe Entrypoint niet gevonden

Kan entrypoint van procedure Cdudf_IsMediaBlank niet vinden in DLL-bestand CDUDFLIB.dll

Wat kan ik hieraan doen? Volgens mij werkt alles wel normaal
 
Hoi,

Teneerste,

welke windows versie heb je

welke directx versie heb je

Groetjes, Dj Viper
 
ik heb windows xp en wat is directx? en hoe vind ik de versie?
groetjes, Anne
 
Hoi,

Doe eens een windows update, dan onder windows onderdelen kun je direct x downloaden eventueel of via www.windows.com en daar aan de linker kant downloads en zoeken op directx. Zou handig zijn om de nieuwste te downloaden versie 9.

Groetjes, Anne - Dj Viper

Btw, geeft ie dezelfde foutmelding bij dvd shrink, als je probeert te branden via shrink.

Groetjes, Dj Viper
 
mm, volgens mij heb ik de nieuwste directx dan al, want hij staat er niet bij. Hij geeft die foutmelding nadat je hebt opgestart, dus als je op je gebruikersnaam klikt nadat je de computer hebt opgestart, het is dus heel irritant want het is iedere keer
 
Hoi,

Dan wordt het denk ik wel wat makkelijker, ga eens via start, uitvoeren en dan msconfig intypen..

In Msconfig ga je naar de tabblad opstarten, als het goed is staat daar een link naar directcd. vink die eens uit en druk op toepassen start dan opnieuw op.

Als dat helpt, maar je kunt nog geen dvds rippen met dvdshrink enz. dan moet je denk ik nero effe opnieuw installeren.


Groetjes, Dj Viper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan