Foutmelding bij het afspelen van een videofragment

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, deze foutmelding krijg ik als ik in Windows Mediaplayer een bestand wil afspelen.. wie o wie weet raad??

0xC00D1199: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben:

Het bestandstype wordt niet ondersteund door Windows Media Player. In de volgende tabel vindt u een overzicht van de bestandstypen die worden ondersteund door Windows Media Player. Als het bestandstype dat u probeert af te spelen is opgenomen in deze tabel, is het bestand mogelijk gecodeerd met een codec die niet wordt ondersteund door Windows Media Player. Als dit het geval is, kan het bestand niet worden afgespeeld.
Het bestandstype wordt door Windows Media Player ondersteund, maar het bestand is gecomprimeerd met een codec die niet door de speler wordt ondersteund.
Het bestandstype wordt wel ondersteund, maar u probeert dit af te spelen op een manier die niet door de speler wordt ondersteund. U hebt misschien geprobeerd een dvd-bestand met de extensie .vob naar het pictogram van de Windows Media Player te slepen. Of u hebt wellicht geprobeerd een vob-bestand te openen door op Openen in het menu Bestand te klikken.
U probeert een deel af te spelen van een bestand dat uit meerdere delen bestaat. Combineer de bestanden met een nieuwsgroepviewer of een ander programma en probeer het vervolgens opnieuw.


Alvast bedankt voor eventuele reacties.
 
Van die engelse link begrijp ik niet veel. en ik heb het bestand al in Realplayer in Divxplayer en in Power DVD proberen af te spelen maar zonder resultaat.
Nu probeerd ik hem te laden in TMPG encoder en dan loopt het hele programma vast. dus ik zie tot dusver nog geen mogelijkheid om het bestand te bekijken.
Als er nog andere suggesties zijn dan hoor ik dat graag.
 
Ik kan alleen maar ontdekken dat het een videofragment is, zie nergens een extensie staan.
Geen extensie dus.. kan dat???
 
Geplaatst door Lerosa
Ik kan alleen maar ontdekken dat het een videofragment is, zie nergens een extensie staan.
Geen extensie dus.. kan dat???

als je windows xp draait ga dan eens naar windows verkenner dan naar extra -> mapopties -> tabblad weergave en haal het vinkje eens weg bij "extensies van bekende bestandstype verbergen"

kijk dan nog eens of je geen extensie ziet.
 
:thumb: Nu zie ik de extensie inderdaad wel.. en het is een avi bestand.
 
Ik heb hem net even nagelopen met Gspot, maar die zegt dat het not a valid avi file is en de rendering mislukt omdat hij op een codec wacht die niet aanwezig is ofzo???:confused:
 
ja zie het net inderdaad :D uhh kun je een screenshot plaatsen van Gspot ??.
anders ben ik bang dat het file gewoon corrupt is en er niets mee aan te vangen is.
 
oke hier een screenshot
 

Bijlagen

  • gspot.jpg
    gspot.jpg
    61,3 KB · Weergaven: 36
Ik zou er maar vanuit gaan dat het file corrupt is zeker gezien waar het vandaan komt.
 
Ja oke dat zal ik dan maar doen, het is trouwens de eerst die daar vandaan komt die corrupt is.
Anders nooit problemen..... maar goed ik weet voldoende, dankjewel.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan