CD achterstevooren spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met geluidsrecorder die standaard in windows zit kun je een wav file achterstevoren spelen. Dus gewoon de CD naar WAV rippen en dan achterstevoren afspelen.
 
lol, je hebt zeker gehoordat je dan bepaalde dingen krijgt te horen? :D

Is o.a bij Britney Spears en Led Zeppelin zo, zeggen ze.. en inderdaad, als je goed luisterd hoor je het.. maar als je het niet zou weten...
 
als je Queen achteruit draait 'Another one bites the Dust' hoor je 'Start to smoke marihuana'

check maar.
 
Geplaatst door BrEeZeR
lol, je hebt zeker gehoordat je dan bepaalde dingen krijgt te horen? :D

Is o.a bij Britney Spears en Led Zeppelin zo, zeggen ze.. en inderdaad, als je goed luisterd hoor je het.. maar als je het niet zou weten...

britney heb ik op internet gehoord maar het gaat eigenlijk over mij favo band (SlipKnoT)

ik ga nogmaals naar wav rippen net was het bestand beschadigd volgens sndrec32 maar hij speelde hem wel af in WMP :S
 
hij zegt dat mijn wav rips niet goed zijn

wat moet ik hier aan doen (of een programma dat MP3's backwards speelt is ook goed ;))
 
met de audioeditor die in Nero zit kun je ook muziek achterstevoren laten spelen
 
verder nog andere progs deze kent mijn wave ook niet !!! :(

Winamp en WMP wel egt weird is dat
 
cooledit misschien

(heet tegenwoordig Adobe Audition)
 
Geplaatst door Barry_127


britney heb ik op internet gehoord maar het gaat eigenlijk over mij favo band (SlipKnoT)

ik ga nogmaals naar wav rippen net was het bestand beschadigd volgens sndrec32 maar hij speelde hem wel af in WMP :S

Offtopic:
Yeah, ik ga ze aanstaande maandag live zien ! :thumb: Benieuwd wat voor nummers ze spelen (hoop veel van de eerste albums :cool: het nieuwe album is ook zeer vet maar daar ken ik de lyrics niet van :D

</offtopic>
 
Geplaatst door BrEeZeR


Offtopic:
Yeah, ik ga ze aanstaande maandag live zien ! :thumb: Benieuwd wat voor nummers ze spelen (hoop veel van de eerste albums :cool: het nieuwe album is ook zeer vet maar daar ken ik de lyrics niet van :D

</offtopic>
ik ben maandag ook van de partij :D
 
Mijn vriend ook... en ik mag niet mee :(

Hier kan je die teksten van de eerder genoemde nummers allemaal achterstevoren horen :evil:
 
Geplaatst door Jennifer
Mijn vriend ook... en ik mag niet mee :(

Hier kan je die teksten van de eerder genoemde nummers allemaal achterstevoren horen :evil:

SlipKnoT - Iowa

en

SlipKnoT - Danger Keep Away

staan er niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan