format not supported gebruik nero 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparkle6

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
6
Ik wil van muziek op mijn pc een cd maken voor in de auto. Maar bij toevoegen in Nero smart komt bij sommige bestanden de melding: "format not supported or couldn't find file". Dit gebeurt zowel bij Mp3 als WMA.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?:rolleyes:
 
Bij WMA klopt dat wel maar bij MP3 heb ik er nog nooit van gehoord. Weet je zeker dat het bij MP3 ook is??
 
Ja weet ik zeker. Dat maakt het juist zo vreemd. Iemand zei me bij nero plug-ins voor audio te downloaden. Moet ik nog doen. Nog meer suggesties, ook waarom pc soms op tilt slaat als ik een cd (kopie of origineel) in de dvd-speler/brander doe? :confused:
 
Heel vreemd zeg. Nee ik heb eigenlijk geen idee verder. Download die plug ins maar eens. En wat betreft het op tilt slaan van je PC.... wel genoeg geheugen en dergelijke??
 
Dank je maar die heb ik gisteren al geinstalleerd en het helpt niets. De audio plug in schijnt standaard in nero 6.0 te zitten, dus die heb ik ook al. Maakt Windows Media Player met Nero samen misschien 'sluiting'? Zou het vastlopen van pc hardware matig kunnen zijn?
 
Nou ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar deze plugin zit niet standaard in Nero 6.0.......
Hij is juist gemaakt voor Nero 6!! Heeft niet veel zin als hij er al in zit dan hè.:p
 
In mijn nero kan je audio/aac/ en nu ook wma kiezen bij muziek. vandaar dat ik dacht dat ie er al in zat. het is trouwens geen gratis plugin, vandaar dat ik goed (?) keek of ie er niet al in zat. maar ik ga het proberen!
 
Niet gratis??
Voor mij wel hoor!! Ik heb hem net gedownload...
 
Als je goed leest dan zie dat er achter die plug in "DOWNLOAD AVAILABLE" staat. Moet je dus downloaden!!!
 
En er staat duidelijk

Enhance the Nero 6 Suite with our Plug-ins


Dat betekent dat dat extra's zijn en er NIET standaard inzitten en dus of moet kopen in de webshop of zo kunt downloaden.......
 
Dat was voor die WMA plugin, had ik gisteren gedaan, maar Digital Audio ging het vandaag om. Maar maakt niet uit, door jou aanhoudende support heb ik net alle 4 de updates gedownload en geinstalleerd, enne... hij doet het goed. Ook pc sloeg niet meer vast toen ik een bepaalde cd erin deed. Ik realiseer me nu dat updates in de gaten houden wel degelijk belangrijk is. Bedankt voor je hulp in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan