mp3 speelt te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walaue

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2004
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een probleem met mp3'tjes afspelen, die worden veel te snel afgespeeld, lijkt constant of je naar donald duck zit te luisteren, wordt je dus niet vrolijk van!

Heb al een andere soundcard driver geprobeerd, en heb quicktime, windows mediaplayer en winamp geprobeerd. Mag allemaal niet baten.

Overigens op m'n werk heb ik dit probleem, thuis werkt alles palleti! Maar ja 't is nogal een stil kantoor...

Iemand een oplossing op de stilte te doorbreken ;) ??

Thanks!
 
Hier in het engels iemand met een soortgelijk probleem:

klik!

Welk OS heb je?
 
thnks

Nou ben ik zo'n finance pikkie met geen verstand van computers e.d.

Dus mijn vraag nr. 2 is; wat is OS?

Nog bedankt voor je link! Helaas kan ik die driver niet updaten, ik ga dadelijk maar eens die it mensen van hier eens roepen, want het wordt steeds stiller op vrijdag middag ;)
 
OS = Operating System = Besturingssyteem

Dus XP, Windows 2000 oid
 
oooh

Ja zeg dat dan ;)

Nou dat is windows 2000 op NT tech gebouwd als ik mag geloven wat ik bij het opstarten zie.

Thanks!
 
Welkom op Helpmij :) Ik heb je bericht even verplaatst naar een geschiktere sektie.
 
opgelost

Hallo,

Dank voor jullie reacties! Het probleem is inmiddels opgelost, heb zo'n chinees it menspersoon aan z'n arm naar m'n bureau gesleurd en gezegd:
FIX IT!!

En jaja het deed wonderen....vraag me niet wat die beste kerel gedaan heeft, heb in de tussen tijd ergens anders gewerkt....

Het werkt perfect nu!!

Met dank en vriendelijke groet,

Walaue:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan