Ulead DVD workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik gebruik sinds kort Ulead DVD workshop om films om te zetten naar dvd en van ondertitels te voorzien.

Alleen heb ik nu sinds de installatie een programma ULCDRSvr.exe wat automatisch mee opstart.

Google levert niet veel info op over wat het doet. Aangezien ik niet elke dag met films bezig ben zou ik willen weten of ik dit programma wel nodig heb.
Iemand hier tovallig die ook met Ulead werkt ? :)
 
Toevallig heb ik dit programma ook gebruikt. Alleen gebruikte ik het niet om het helemaal omtezetten naar dvd. Ik zette mijn avi bestanden eerst om met tempgenc naar een dvd geschikt mpeg bestand en vervolgens ging ik aan de slag met DVD Workshop.
Het is een leuk programma, maar levert niet vaak de beste resultaten.
Ik ben overgestapt op Tempgenc dvd author.
Dit is eigenlijk net zo makkelijk en geeft minder fouten, alleen ziet het er minder mooi uit.
Hoe beide programma's werken kun je zien als je op de banner klikt, ga dan naar avi naar dvd.
Het programma dat meestart met dvd workshop is waarschijnlijk het brandonderdeel van het programma.
 
Ik heb Dvd author ook maar vind bij Ulead de ondertitelmogelijkheid beter.
(eerlijk gezegd vond ik bij dvd author geen manier om ondertitels in te lezen en realtime op tijd te zetten)

verder gebruik ik inderdaad de nieuwe tmpgEnc om de avi/vidx naar dvd mpeg om te zetten. Werkt prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan