links in email OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

rita couvreur

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Berichten
74
Hallo,

Ik heb sinds een week een nieuwe laptop. Windows XP en een probleem met IE en Outlookexpress:
ik kan nl geen links openen. Ik heb ook op jullie website gekeken en dan staat er een link met klik HIER dan krijg ik gewoon een witte pagina. Als ik de link aanklik in een email dan flikkert mijn beeld even maar voor de rest gebeurt er niets. Ik heb de beveiliging al verlaagd en HTML aan gezet, maar nog steeds wil het niet lukken.
Weet iemand nog iets (niet met een link svp want dat werkt niet)

Groet,
Rita
 
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
Heb ik nu gedaan en ook opnieuw opgestart maar nog steeds kan ik de links(ook de link die jullie mij opsturen met de mail) niet openen. Er gebeurt gewoon niets. Zou het aan de beveiliging kunnen liggen of de firewall van Norton. Ik weet niet hoe die firewall geblokkeerd kan worden, alles zat er al op toen ik de computer kreeg. Ben zelf niet zo gelukkig met die inclusieve programma's...

groet,
RIta
 
Mogelijk helpt dit: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan