mp3 afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
808
Ik heb een lijst van gedownloade mp3, maar als ik nu dubbelklik op een mp3 krijg ik de volgende melding:

Programma is niet gevonden

Kan neroMIX.exe niet vinden

Dit programma is nodig om bestanden met de NeroMix media files-extensie te kunnen openen

Locatie van de neroMix:
C:\
OK Annuleren Opsporen


Ik heb niks gewijzigd op de pc dus als iemand de gouden tip heeft.....
 
Zoeken

Hoi,

Wanneer je die melding krijgt, opsporen doen en dan zal ie eerst wel gaan zoeken maar als het goed is krijg je dan ook de optie om zelf te gaan bladeren, blader dan naar de directory waar nero mix staat en selecteer daar de neromix.exe bestand.

Dan moet het weer goed doen, als je een andere programma gebruikt om mp3 af te spelen kun je ook, op een mp3 gaan staan en dan rechter muisknop, openen met selecteren en dan uit het lijstje van programmas een programma kiezen die je voor de mp3 gebruikt en dan een vinkje zetten links onder deze programma altijd gebruiken.

Groetjes, Dj Viper
 
Of

Druk op start, configuratie scherm, mapopties en tabbald bestandstypen.
Zoek dan de extensie MP3 op in de lijst, als je die dan 1x aanklikt dan kun je rechts voor wijzigen kiezen, het programma Winamp staat ook in die lijst, selecteer die en druk op oke.

Dan weet windows dat hij voortaan alle extensie genaamd MP3 moet opstarten met dit programma.

grtjs jjw
 
en als winamp niet in die lijst staat, kies dan gewoon voor windows mediaplayer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan