DVD ondertitels lopen niet synchroon

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeViN

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Berichten
147
Ik heb een week of 3 geleden een dvd gekocht via e-bay, die op een paar krassen op het dvd-hoesje na, in perfecte staat leek te zijn. Nu probeerde ik vandaag de film te bekijken, maar halverwege begint de Nederlandse ondertiteling niet meer synchroon met het geluid te lopen. Het is gewoon een originele Dvd (special edition zelfs). Ik heb dit nog nooit meegemaakt, weet iemand wat ik hieraan kan doen, mits er iets aan te doen valt. :(

Bij voorbaat dank
 
Het kan gewoon een foutje in de dvd zijn en dan kun je er niets aan doen.

Je zou eens kunnen proberen om je dvd eens goed schoon te maken met wat glassex en een stukkie keukenrol, kan zijn dat er een klein ontzichtbaar vuiltje zit waardoor de laser daar even op bljft hangen. Zou zeggen probeer dat eens als dat niet helpt is waarschijnlijk je dvd niet goed.
 
Beste Levin,

heb je de betreffende DVD aangeschaft van een particulier of van een onderneming?

Van een buitenlandse of binnenlandse verkoper?

Binnen de EU of buiten de EU?

Je zou namelijk een beroep kunnen doen dat je een product hebt aangeschaft dat niet naar behoren functioneert, en als je het hebt aangeschaft van een onderneming, heb je een grotere kans dat je een nieuwe krijgt of eventueel je geld terug!
 
Helaas is de ruil via een particulier in Nederland gegaan en heb ik weinig kans op retourneren.

Ik zal die tip met glassex nu een proberen, zodat ik hopelijk de film af kan kijken. Hij was net zo spannend.
 
Beste Levin,

als je iets aankoopt via een particulier is het inderdaad moeilijk om het product te retouneren.

In ieder geval succes met het advies van natascha26
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan