hoeveel mp3 op 128 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
174
Kan iemand mij vertellen hoeveel mp3 tjes, op een mp3 speler kunnen worden geladen met 128 mb geheugen.
Ik heb een hoop mp3tjes deze hebben een groote van rond de bijv: 3.457 kb, Nu weet ik niet hoe het zit met kb en mb, kan iemand mij helpen.?
 
ongeveer

ongeveer 30 kan natuurlijk iets verschillen:D
 
Het gaat niet om de hoeveelheid MP3_tjes,het gaat om de totale grootte namelijk.Wat je zelf al zegt;je hebt 128 Mb geheugen,dus kan er totaal 128Mb aan Mp3_tjes op. Zo simpel is het.

Groet van Leo.
 
Re: ongeveer

Geplaatst door dj_sj
ongeveer 30 kan natuurlijk iets verschillen:D

Onzin 30,Het gaat niet om de hoeveelheid MP3_tjes,het gaat om de totale grootte namelijk.
 
maar

maar volgens mij vraagt hij hoeveel er op zijn MP3 speler kunnen :)
 
Re: maar

Geplaatst door dj_sj
maar volgens mij vraagt hij hoeveel er op zijn MP3 speler kunnen :)

Tja,maar dat hangt dan toch af van de grootte van de Mp3_tjes hoeveel er dan op kunnen!!!
 
Ja ik wilde weten hoe het zat met dat omrekenen van kb naar mb maar als ik dus goed begrijp 128 mb delen door ongeveer 3,4 mb voor 1 liedje is dus ongeveer 37 liedjes.
 
Geplaatst door maretakje
Ja ik wilde weten hoe het zat met dat omrekenen van kb naar mb maar als ik dus goed begrijp 128 mb delen door ongeveer 3,4 mb voor 1 liedje is dus ongeveer 37 liedjes.

Inderdaad :)

dus als je allemaal geluidsfragmenten van 3.4 mb zou hebben zouden er dus ong. 37 op kunnen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan