Windows Media player - items verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mowat2

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
64
In mijn windows media player versie 8 , staan onder Mediabibliotheek de verdelingen : audio, video,mijn afspeellijsten,voorkeuren radiotuner en verwijderde items.
W.M.P. heeft in het vak "voorkeuren radiotuner" een tiental amerikaanse radiozenders gezet en die laten zich niet verwijderen , noch met rechtsklik, linksklik, verwijderknop bovenaan . Niet krijgt hen eruit. Ook in de post audio staan twee "onbekende cd" vermeldingen. Ook deze laten zich niet verwijderen. Weet iemand daar een oplossing voor ???
Ik werk met windows XP home ed. , met W.M.P. 8.
 
Aan Smilie , Pretender , H@Nsiepanzzzer

Bedankt voor jullie reactie maar de verwijzing heeft het over spyware en Hijackthis.
Ik denk niet dat ik hier met dat fenomeen te maken heb want de "onbekende cd" vermeldingen zaten er al in voor ik internet had en de radioposten heb ik zelf via media guide toegelaten ( dacht dat men Belgische posten zou zoeken en geen Amerikaanse).
Bestaat er geen mogelijkheid om de mediabibliotheek volledig leeg te maken en met een schone lei te beginnen ?
 
Als u een bestand wilt verwijderen, klikt u met de rechtermuisknop op het bestand en klikt u vervolgens op Verwijderen uit bibliotheek.
 
@ smilie, H@NsiePanzzzer. Dit heeft toch niks met spyware te maken, die vermeldingen staan bij mij er ook in.

@Mowat2
Ik denk niet dat je die dingen kunt verwijderen. Tenminste ik zie nergens een optie, en op google kon ik ook niets vinden
 
Aan Smilie : zoals ik al in mijn vraag vermeld heb , lukt dat niet.
Aan Pretender : Ik wil je best geloven , maar het lijkt me toch sterk dat men gegevens uit een mediabibliotheek zou kunnen verwijderen! Ik zoek nog wat verder en zal als ik iets vindt het ook op deze site zetten.
Bedankt voor jullie reactie.
 
Ik wil je best geloven , maar het lijkt me toch sterk dat men gegevens uit een mediabibliotheek zou kunnen verwijderen!
Je bedoelt neem ik aan Niet kunnen verwijderen.
 
Ja natuurlijk , tikfoutje.
In die bibliotheek zet men zelf gegevens n hetzij door audionurs in een afspeellijst te zetten of door radiostations te downoaden. Dus als men ze er in kan zetten dan lijkt het me sterk dat men ze nooit meer zou kunnen verwijderen!!
Wie weet een oplossing???
 
Joepie , alles opgelost.
Ik heb via Windows update de versie 9 van wmp gedownloaded en geïnstalleerd.
Alle gegevens werden wel overgenomen van de oude versie maar in de nieuwe versie lieten alle ongewenste links zich zonder meer verwijderen.
Bedankt voor degenen die belangstelling getoond hebben voor mijn probleempje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan