Nero 6.3.1.1.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Hoi,

Ik heb deze versie gedownload van Nero, maar nu zit ik met het volgende:
Ik heb nog nooit een dvd gebrand en nu zit ik met dit.
Heb ook Shrink opgehaald op mijn systeem en deze site (zie onder) zegt dat ik dan naar Nero burning rom toe moet. Is deze Nero burning rom een heel appart programma of zit dit in het gehele pakket. Als ik Nero opstart krijg ik geen Nero burning rom te zien. Zie wel andere opties e.d. Is er iets wat ik over het hoofd heb gezien en kan iemand mij misschien hiermee op weg helpen.

http://www.weethet.nl/dutch/video_dvdshrink.php
 
Nero burning rom, is de volledige naam van Nero.;)
 
Is gewoon een andere naam voor Nero.

Zie je wel de dezelfde plaatjes in jouw nero?
 
Nero 6 Ultra Edition is (als je het hele pakket hebt) wel wat meer dan alleen Nero Burning ROM, Crash en M@rio.

Humpe, je kunt Nero Burning ROM (onder andere) opstarten vanuit het startmenu. Start -> Alle programma's -> Nero (zou ook "Ahead" kunnen zijn) -> Nero 6 Ultra Edition -> Nero Burning ROM.
 
Dank je wel voor deze reactie, ik heb nl. een boekje van Nero en als ik dan op zo'n scherm kijk wat hij weer geeft onder toepassingen staat daar als eerste in: Nero burning rom en dan nog diverse andere programma's. Ik heb wel wat ik er van weet en zie de programma's staan om te branden, want een cdrom lukt dus wel. Ik heb de dvd Nero 6.3 gekregen bij aanschaf van een dvd brander. Vandaar dus. Maar nog niets er mee gedaan. Ben dus zoekende hoe ik dit moet aanpakken als ik een film van dvd af wil halen.
 
Geplaatst door buffy
Nero 6 Ultra Edition is (als je het hele pakket hebt) wel wat meer dan alleen Nero Burning ROM, Crash en M@rio.
Dat klopt Buffy, maar dat was volgens mij de vraag niet.:)
 
Geplaatst door crash

Dat klopt Buffy, maar dat was volgens mij de vraag niet.:)

De vraag was:
Geplaatst door Humpe
Is deze Nero burning rom een heel appart programma of zit dit in het gehele pakket. Als ik Nero opstart krijg ik geen Nero burning rom te zien.

Humpe geeft verder aan dat hij het hele Nero 6 pakket heeft geïnstalleerd. Dan heeft hij dus een heel pakket, waar Nero Burning ROM een onderdeel van is. Dat gaf ik aan, dus ik gaf precies antwoord op de vraag - een stuk preciezer dan jij deed.
Via het pad dat ik in mijn antwoord aanwijs komt Humpe exact bij het schermpje van Nero waar hij volgens de handleiding waaraan hij refereert moet zijn.
(Als hij Nero gewoon via het icoontje van Nero 6 op zijn bureaublad opstart, komt hij waarschijnlijk bij dat idiote "Nero Start Smart" terecht i.p.v. direct bij het aloude schermpje van Nero Burning ROM dat hij in die handleiding ziet. Vandaar zijn vraag, denk ik.)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door buffy
Humpe geeft verder aan dat hij het hele Nero 6 pakket heeft geïnstalleerd. Dan heeft hij dus een heel pakket, waar Nero Burning ROM een onderdeel van is. Dat gaf ik aan, dus ik gaf precies antwoord op de vraag - een stuk preciezer dan jij deed.
Ik had de vraag kenneijk toch anders gelezen dan jij.:eek:
Kan niets anders zeggen, dat je volledig gelijk hebt.:)
 
Ik heb de site eronder gezet welke ik gedownload heb Buffy. Dit was volgens mij die jij mij al eerder opgegeven hebt. Dat ik alle 4 de onderdelen die hierbij hoorden moest downloaden.

http://www.nero.com/us/nero-up.php
 
Geplaatst door humpe
Ik heb de site eronder gezet welke ik gedownload heb Buffy. Dit was volgens mij die jij mij al eerder opgegeven hebt. Dat ik alle 4 de onderdelen die hierbij hoorden moest downloaden.

http://www.nero.com/us/nero-up.php

Zo had ik je bericht ook begrepen, Humpe. Je hoefde trouwens niet per se al die vier pakketten te downloaden hoor, dat hangt ervan af waar je behoefte aan hebt. Ikzelf heb alleen pakket 1 en pakket 2 geïnstalleerd. Voor het branden van cd's en dvd's is dat voldoende. (Voor het 'gewone' brandwerk is alleen pakket 1 trouwens al voldoende.)

Lukt het nu trouwens om Nero Burning ROM te vinden op de wijze die ik in mijn eerste bericht beschreef?
 
Wanneer je Nero Burning rom niet te zien krijgt, opent hij waarschijnlijk met Nero Express.

Open Nero Startsmart, en kijk naar de linker rand van het kader, daar zie je een driehoekje. Klik hierop.

Wanneer je nu aangeeft wat je wilt gaan doen, kan je in het extra venster aangeven, waarmee.
Burning rom of express.
Je kan tevens aanvinken dat dit de standaardhandeling moet worden.

Of wordt dit niet bedoeld?

naamloos7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door patrickt
Wanneer je Nero Burning rom niet te zien krijgt, opent hij waarschijnlijk met Nero Express.

Open Nero Startsmart, en kijk naar de linker rand van het kader, daar zie je een driehoekje. Klik hierop.

Wanneer je nu aangeeft wat je wilt gaan doen, kan je in het extra venster aangeven, waarmee.
Burning rom of express.

Of wordt dit niet bedoeld?

Mvg Patrick

Wat bedoeld wordt (blijkens de handleiding waaraan in de vraag gerefereerd wordt) is inderdaad: hoe kom ik bij het bekende Nero Burning ROM schermpje? Dat kan inderdaad op de wijze die jij nu beschrijft. Persoonlijk vind ik het handiger om Nero Burning ROM dan gewoon vanuit het startmenu te openen: Start -> Alle programma's -> Nero -> Nero 6 Ultra Edition -> Nero Burning ROM. Nog handiger is het om bij dat Nero Burning ROM in het startmenu gewoon te kiezen voor "kopiëren naar bureaublad (snelkoppeling maken)": dan kun je in het vervolg gewoon direct door op dat icoontje op je bureaublad te dubbelklikken naar Nero Burning ROM (zonder te worden lastiggevallen door dat - naar mijn mening - irritante Nero Start Smart).
 
Dat klopt van beide ik kom in het ene in Nero Express terecht en via die andere in start smart. Maar dat afbeeldingentje zoals het dat staat zie ik ook de burning staan dze kan ik nog niet vinden. Wat kan ik nu als handigste doen?
 
Geplaatst door humpe
Dat klopt van beide ik kom in het ene in Nero Express terecht en via die andere in start smart. Maar dat afbeeldingentje zoals het dat staat zie ik ook de burning staan dze kan ik nog niet vinden. Wat kan ik nu als handigste doen?

In Nero Express kun je heel eenvoudig naar Nero Burning ROM switchen door linksonder op de volgende knop te klikken:

nerorom.jpg
 
Even alles doornemen wat juillie gezegd hebben en we moeten nog enige testen uitvoeren, alvast bedankt.
Je hoort nog van ons.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eerst de OEM versie verwijderd, en toen de nero 6.1 ultra Edition had geinstaleerd, toen had ik nog geen problemen, de problemen kwamen toen ik de update's voor nero ophaalde, toen werd het weer een OEM versie, de oorzaak was dat het serie nr. van de 6.3 nog in het register stond.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus beide versies de Oem versie van Nero 6.3 en de versie Ultra edition Nero 6.0. Merk dus dat deze versies niet met elkaar te vergelijken is. Bij het installeren krijg je meteen al andere programma's. Installeer ik Nero 6.0 heb ik wel meteen de burning rom te zien en bij de Oem versie meteen Start Smart Weet dus niet welke beter is. Ook krijg ik niet hetzelfde beeld als hierboven eerder gegeven zo uitgebreid maar 2 opties bij de oem.
 
Ik kan nog nero 6.3 van een andere DVD afhalen, iedereen bedankt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan