Bureaublad en Taakbalk Windows XP Prof.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cevrix

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
53
Hi!

Ik heb een klein probleempje en ik kom er niet goed uit! Ik heb een tijdje geleden MSN Messenger 6.2 geinstaleerd en op zich ging de instalatie zelf erg goed. Echter, als ik nu de pc opstart krijg ik iedere keer een search engine in mijn taakbalk en wat ik ook doe, hij wil niet verdwijnen.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een leek ben en niet veel meer heb gedaan dan met rechts op de taakbalk klikken en achtereenvolgens Werkbalken\SearchEngine en dan het vinkje uitvinken. Dan gaat hij ook weg, maar bij het opstarten staat hij er gewoon weer!

Verder lijkt mijn computer zelf ook van slag. Het volgende probleem wat zich namelijk aandiende was dat alle pictogrammen op mijn bureaublad opeens omhoog gingen! Heel raar, ik heb normaal een bepaalde catagorisatie; In de ene hoek 'deze computer' en 'mijn documenten' en in de andere 'de prullenbak'. Alles stond nu opeens met zijn allen op een kluitje bovenaan op mijn bureaublad en hoe ik het ook verschuif of verander; Bij het opstarten doet hij weer precies hetzelfde!

Heel naar dus allemaal! Haha! Maar ik zit er best mee. Niets helpt en ik ben zo'n digibeet! Kan iemand helpen?

Alvast bedankt,


Cevrix:8-0:
 
Start, uitvoeren, msconfig, opstarten, staat hij er tussen vink hem dan af nu start hij niet meer op. opnieuw opstarten zodat hij niet in gebruik is, hierna verwijder je hem.

Lukt dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan