lord of the rings

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Berichten
109
Kan iemand mij vertellen waarom ik een legaal exemplaar van de lord of the rings deel 3 niet kan/mag afspelen op mijn pc dvd drive.
 
Heb je je dvdspeler van je pc of de dvd van lotr misschien in het buitland gekocht? Dan zit je misschien met regiocodes die dwars zitten
 
Wat voor melding krijg je precies?
 
hij is in ned gekocht. en hij leest hem gewoon niet. geen melding, geen fout hij leest hem gewoon niet. de extra cd die er bijgeleverd word kun je wel gewoon in je drive stoppen en die leest hij wel.
 
dan zou ik ermee teruggaan, dan is die ene dvd gewoon verkeerd geperst
 
Is het echt wel een dvd? Zoja dan ben ik het eens met robbert. Andere dvd's doen het wel in je speler neem ik aan?

H
 
Robbert>>Hij heeft het niet over 1 van de 3 dvd's maar over Deel3 van de serie LOTR.

Dit is volgens mij een copieer beveiliging die sommige nieuwe DVD's tegenwoordig hebben die er voor zorgen dat je hem niet op je PC kan afspelen.
Op zich een nuteloze beveiliging want de films blijven gewoon te rippen.
 
Geplaatst door rafstal
de extra cd die er bijgeleverd word kun je wel gewoon in je drive stoppen en die leest hij wel.

Sorry paintje, hij heeft het dus wel degelijk over 1 van de dvds en niet alleen over deel 3 van lotr.
 
:rolleyes: Volgens mij heeft hij het hier over een extra CD en niet over een DVD ;), meestal staat hier software op dus dan is het logisch dat hij het op een PC doet.
 
Hallo. het is een dvd schijf. the return of the king. hij leest hem niet. de extra schijf (special features) is ook een dvd schijf. die wel gelezen word ?????. kan niemand mij vertellen hoe ik die klant onvriendelijke kopieer beveiliging kan omzeilen? nog even en ik koop helemaal geen legale dvd meer, maar jat ik ze gewoon op het net.
 
Ik zou even terug gaan naar de winkel dan... je moet de DVD natuurlijk wel gewoon kunnen afspelen op de PC.
 
Geplaatst door rafstal
de extra cd

:D Zeg dan ook DVD als je dit bedoelt, maarja bedoel je met lezen dat hij niet afspeelt in je DVD afspeel software, of dat hij ook helemaal niet te benaderen is in de verkenner, dit zou namelijk gewoon moeten kunnen.
2 weken terug heb ik namelijk gewoon deze LOTR3 van de videotheek naar mij HD gecopieerd en daarna een ripje gemaakt ;)
Direct afspelen in PowerDVD lukte inderdaad ook niet aangezien het beeld en geluid dan gescrambled is.
 
Bedankt allemaal. hij is inderdaad niet te benaderen in de verkenner, ga hem omruillen. hoi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan