.bin film hoe krijg ik 'm te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nemor

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
43
ik heb een film van shrek gedownt en nu is het een .bin bestand maar windowsmediaplayer wil 'm niet late zien of divx ook niet. de computer weet niet wat ie er mee moet dus mijn vraag is kun je een .bin wel bekijke en zo jah hoe? zijn er bebaalde spelers voor?
 
Een bin bestand is een image van een cd. Met een brandprogramma (nero) of programma's die virtuele stations emuleren (alcohol 120%, daemon tools) kun je het als cd omzetten en is het waarschijnlijk wel een formaat dat windows media player af kan spelen.
 
okeej maar het bestand is te groot om echt op een cd te branden dus heb ik de vraag hoe ik aan alcohol 120% kom het lieftst freeware als dat mogelijk is.
 
Je bunt ook je Bin file omzetten naar een ISO bestand
Zoek even op Google met bin2iso er zijn diverse (gratis) programma's die dit voor je kunnen doen.

Vervolgens kun je de iso file laden in daemon tools dit programma maak een aantal viruele CD/DVD stations aan op je PC, je kun een iso file vervolgens aan z'n viruele drive koppelen.
Nu kun je, je film bestand gewoon bekijken.
 
Jammer dat het een trial is H@NsiePanzzzer (jij houdt wel van een bewerkelijke nick) ;)
 
Een bin file kun je ook laden in Deamontools.

Je kunt je file ook eerst uitpakken met een programma als Winiso of Isobuster. Dan krijg je een avi of mpeg bestand en kun je je film gewoon afspelen in bv media player.

Je hebt wel de volledige versie nodig van bovengenoemde programma's want anders pakken ze hele grote bestanden niet uit.
 
Geplaatst door Elisa
Jammer dat het een trial is H@NsiePanzzzer (jij houdt wel van een bewerkelijke nick) ;)

:p Geen Copy en Paste he :D

Ja, maar ik heb hem hier niet als Trial.. heb hem dan ook van iemand anders gekregen :p
 
hey bedankt voor jullie info ik ga kijke wat ik er mee kan doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan