site uploaden naar freewebs.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timp Daddy

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
Berichten
22
hey

ik heb een site gemaakt met fronpage. En hij is nogal groot geworden (of althans veel pagina's, niet kwa kb). Als ik alle plaatjes en sites en mappen een voor een moet gaan uploaden ben ik wel ff bezig...dus ik dacht ik gebruik frontpage zelf. Maar als ik de site invul waar hij de bestanden naar moet uploaden dan kan hij die site niet vinden? Ik hoef ook niks van een wachtwoord in te toetsen?? Hoe kan dit?? En is dit op te lossen, want allemaal een voor een heb ik echt geen zin in...

bdv,

Timp
 
al met CuteFtp geprobeerd?

Werkt supereenvoudig, gewoon in 1 keer de hele inhoud van een map slepen naar je webspace.
 
Geplaatst door globe
al met CuteFtp geprobeerd?

Werkt supereenvoudig, gewoon in 1 keer de hele inhoud van een map slepen naar je webspace.

is idd een fijn programma, maar volgens mij gaat dit niet lukken. Je moet betalen voor de URL, en elke andere URL die ik zelf invoeg kan hij niet vinden.
Hierbij dus de vraag of iemand een goede site weet waar ik gratis een site kan hosten (het liefst zonder reclame uiteraard). Hier wil ik dus wel graag de mogelijkhied hebben om meerder bestanden in een keer te uploaden...

Iemand?

bvd
 
Geplaatst door globe
gratis zonnet accountje aanvragen

ik heb een account aangevraagd bij tripod lycos:

http://members.lycos.nl/terrorisme/

...

bvd

Edit: YES! Het is eindelijk gelukt met de plaatjes, een wazig probleem met knippen en plakken did the job :).
Mijn enigste vraag is nu hoe ik meteen in op de index.html pagina kom via www.terrorisme-site.tk. Want nu krijg je gewoon de verschillende paginas te zien. Probeer maar...
Als ik de pagina op www.tk probeer te veranderen zegt ie:

It seems that the URL you provided does not exist or is by itself already a redirected URL, which cannot be redirected again by Dot TK. Please choose another URL.

Dus dan had ik dus de URL: http://members.lycos.nl/terrorisme/Index.html.
Heeft iemand hier alsjeblieft een oplossing voor?? Dat zou ik heel fijn vinden.

Bvd,

Timp
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan