chinese karakters MP3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

remond

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Berichten
72
Ik heb heden een MP3 speler gekocht bij de Blokker. Het gaat hier om een SigmaTel MSCN Audio Player van het (merk Xiton). Zowel de uitwisseling met de PC en het afspelen werkt prima. Ik heb echter een probleem. Via de MODE optie heb je de mogelijkheid functie,s zoals wissen, spraakopnemen, etc te activeren. Al deze functies staan echter in chinese karakters vermeld. Weet iemand hoe ik de taal in de player kan aanpassen?
 
:p Staat dat niet in de handleiding? Of is die ook in het Chinees? Als ik de modelnaam in Google invoer krijg ik ook bijna alleen maar Chinese hits. Dus misschien moet je maar even terug naar de blokker om uitleg te vragen.
 
ik zie dat je er ook ingestonken bent net als ik.
ik ben aan het zoeken op www.sigmatel.com en als ik nix kan vinden dan drop ik daar wel de vraag hoe je dit (chinees) kan veranderen.
kijk hier zelf ook even.mocht jij wat vinden laat het dan even weten
mike
 
Op www.mp3-portable.de/_nl/index.html staat een software-tool voor een gelijkwaardige player waarmee je de MP3-player kan formateren. Mogelijk dat hiermee een europesche versie van de software kan worden geinstalleerd. Na downloaden krijg je in iedergeval dezelfde software van MSCN. Het formateren is mij echter nog niet gelukt. Na installatie herkent het programma de player niet. Ik blijf het nog even proberen. Anders rest mij een gang naar de Blokker, ik heb nl. geen trek in een cursus Chinees.
 
de oplossing
zet de mp3 speler aan
druk op MODE
dan 3 keer naar links en dan weer MODE
dan 2 keer naar links en weer MODE
zit je in de talen en zet hem dan op engels.
succes mike
:thumb:
 
Ik was er inmiddels ook al uit. Ik ben bij de Blokker geweest. Deze kende het probleem en gaven mij een print met het stappenplan aals omschreven door Mike.
Allen bedankt:D :thumb:
 
Nog een vraagje voor de mensen met deze MP3-player..

Als ik hem uit zet (3 sec. op de PLAY-toets drukken) komt er in de display "bye bye" te staan. Dan gaat de display uit en vervolgens weer aan met de tekst "power on".

Hoe krijg ik die speler uit? Want dit kost alleen maar batterijen, en om die er telkens uit te halen als ik hem niet gebruik vind ik een beetje onlogisch..
 
korter indrukken.helpt bij mijn mp3 speler wel.
even aanvoelen.
succes
mike:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan