foto`s op cd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dartagnan

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2004
Berichten
5
ik heb foto`s op een cd gebrand en die wil ik op de dvd bekijken.
als ik de cd in de pc heb kan ik ze wel zien maar niet op de dvd.
ik heb ook al een andere cd gebrand maar dat heeft ook niet geholpen???
wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen
 
kijk even of je dvd wel een jpg aan kan

:confused:
 
Ik neem aan dat je het over en stand-alone dvd-speler hebt voor de tv? Ik denk dat je dvd-speler dan niet geschikt is om Jpeg weer te geven. Andere optie is om de cd als vcd te branden. De meeste dvd-spelers kunnen dat wel aan. Maar dat moet je even nakijken in de gebruiksaanwijzing van je dvd-speler
 
toen wij de dvd kochten stond er ook bij dat het geschikt is voor jpeg.
maar als ik een jpg foto heb en ik sla hem op als jpeg en ga deze fot branden geeft het programma weer een jpg aan. rara hoe kan dit.
 
Ik ben je ff kwijt..... Je kiest, als je gaat branden, voor DATA CD. Dan brand je de Jpeg's op de cd-rom, dan blijven het dus Jpeg's. Dat klopt voor zover ik weet. Als je dvd-speler Jpeg's aan kan, moet hij dat gewoon afspelen. Je kan dan met de afstandbediening steeds naar de volgende foto "zappen".
 
en dat doet ie gewoonweg niet.
de dvd geeft aan dat er geen cd inzit.
we hebben af en toe wel meer problemen met de dvd, dan wil hij die cd`s niet herkennen maar nu baal ik best wel.
 
Bij mij wil hij soms ook de cd niet lezen terwijl ik weet dat hij erin zit en goed is.
Gewoon een paar keer achter elkaar proberen wil wel eens helpen.
Anders eens je dvd schoonmaken met zo'n speciale cd daarvoor, kan zijn dat er wat stof inzit waardoor hij niet alles meer herkent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan