het lukt niet om de bewerkte video van de PC terug op de videoband te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThYmEn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
64
ik heb een Sony camera met DV IN/OUT, dus dan zou hij de optie moeten hebben om van de PC weer de op de PC bewerkte video op te nemen van de PC, weer terug naar het videobandje, nou gebruik ik Pinnacle Studio om dat te doen, maar het lukt niet!
er staat: het DV Deck word niet geinitaliseerd, controleer of de camera aanstaat
hij staat natuurlijk aan, en in verbinding met de PC met een IEEE 1394 firewire kabeltje
 
En je hebt wel als opnamedoel de DV ingesteld van de camera.

mijn sony en studio 9 werken zo wel met elkaar.
Ik kan nu even niet kijken omdat ik net met een film bezig ben om die over te zetten naar de pc.
Maar als je er zo niet uitkomt dan lees ik het wel.
 
ja ik heb het ingesteld als doel, maar ik heb studio 8, maakt dat uit?
 
bedankt! het zou eraan kunnen liggen dat ik een vol bandje heb, ik schrijf de film over stukken die ik eerder heb gefilmd... hoe doen jullie dat? altijd een leeg bandje gebruiken?
 
Bandje hoeft niet perse leeg te zijn maar wel aan het begin beginnen met opnemen.
 
raar! dat heb ik gedaan, toch herkende hij hem niet
heb ik misschien een ander kabeltje nodig>?
 
Jij gebruikt een firewire kabel

4 naar 6 polige kabel.
 
gaat het terugzetten van PC naar band via dezelfde ingangen in camera in pc, zelfde kabeltje als van band naar PC?
 
Ja gaat met zelfde kabel.
 
Je geeft in studio 8 wel aan dat je het terug wilt zetten naar de camera en de camera staat wel aan.
 
En het bandje staat niet op de beveiliging.
 
welk type camera heb jij.
Klepje staat goed.
 
Op dit moment moet ik je het antwoord even schuldig blijven.
Morgenavond ga ik een paar screenshots maken van mijn instellingen.
Geef mij even een e-mail adres waar ik een document met plaatjes heen mag sturen.

Zomaar even een kreet.
Heb jij de usb driver wel geinstalleerd van sony.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan