wave-icoontjes zijn veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

teco

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2004
Berichten
324
Mijn wave-pictogrammen hadden allemaal een icoontje met een klein speakertje erin.
Ik ben nu wat aan het stoeien en downloaden van media-spelers en nu worden alle icoontjes herhaaldelijk aangepast aan de mediaspeler, dan weer een pijltje naar rechts, dan weer een ander icoontje. Kan ik dit corrigeren in het oude speakertje-icoontje?

Bedankt voor je idee.
 
1 van die bestandjes rechts aan klikken, en "openen met..."
Dan programma selecteren. Na een paar seconden krijg je een lijst met geinstalleerde programma's.
Selecteer diegene die je wilt (windows media player) en plaats het vinkje links onderaan.
Klik toepassen en ok

Nu worden alle icoontjes op alle .wav files weer aangepast, en zou windows media player ze weer moeten openen.

Kijk vervolgens nog even naar de settings van media player; dan kun je nog meer extensies toevoegen aan de media player lijst. (mp3 / avi / enzovoort)
 
Klik met je rechter muisknop en Shift ingedrukt op een wav-bestand. Klik in het snelmenu op Openen met..
Zet een vinkje bij "Dit programma altijd gebruiken om dit type bestand te openen."
Klik dan in de lijst op de mediaspeler die het gewenste icoontje bij je wav-bestanden zet.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan