Ik krijg hem niet uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vreetschuur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
3
Ik heb hier een vraagje voor de mensen met de Xiron MP3-speler die ik heb gekocht bij de Blokker :

Als ik hem uit zet (3 sec. op de PLAY-toets drukken) komt er in de display "bye bye" te staan. Dan gaat de display uit en vervolgens weer aan met de tekst "power on".

Hoe krijg ik die speler uit? Want dit kost alleen maar batterijen, en om die er telkens uit te halen als ik hem niet gebruik vind ik een beetje onlogisch..

Dunk u!
 
Battarijen op laten gaan!!!

Nee gekheid, als hij nog niet zo oud is en je hebt de bon nog dan zou ik er swingend mee terug gaan naar de blokker want ik denk zomaar dat dan of de knop vuil is of de machine niet helemaal lekker in zijn jasje zit als hij uit moet.

Garantie tot de battarijen op zijn??

grtjs jjw
 
Idd lijkt op een storing in het apparaat zelf, garantie lijkt me dus lekker terug naar de blokker.......
En je niet laten afschepen met het woord fabrieksgarantie en zelf opsturen en dergelijke.

Zij zijn verkopende partij en dienen per direct een vervangend apparaat ter beschikking te stellen of het apparaat te repareren (denk alleen niet dat de blokker een TD heeft :cool: )
 
uitzetten gelukt?

ik krijg geen teksten in mijn Ebook gezet? wie weet hoe dit moet??:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan