*.gif extentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Na het opnieuw installeren van Windows98 "wilt" m'n mediaplayer geen *.gif animatie's meer afspelen.
Weet iemand misschien waar ik de juiste codec hiervoor kan downloaden?

Vriendelijk dank.
 
Een gif animatie hoor je ook niet af te spelen in Mediaplayer (kan volgens mij niet eens), maar gewoon in Internet Explorer.
 
Waarschijnlijk ligt het aan de instellingen van je firewall of je popupkiller.
Kontroleer ze eens.

groetjes speedtouch
 
Er staat geen firewall aan.
Ik heb ze nooit anders afgespeeld dan in mediaplayer.

Er was een codec voor, die ik via helpmij.nl heb gedownload, maar kan deze niet meer vinden.

:(
 
Geplaatst door BrEeZeR
Een gif animatie hoor je ook niet af te spelen in Mediaplayer (kan volgens mij niet eens), maar gewoon in Internet Explorer.
Gaat best, hoor. Probeer maar eens.:D

Guus
 
Laatst bewerkt:
Toegegeven een animated.gif is 'af te spelen' in mediaplayer. Kies gewoon voor bestand->openen-> alle bestanden selecteren bij extensies en dan het gifje openen (gewoon met de 'standaard' mediaplayer hoor, geen speciale codec nodig).
Maar het is eiegnlijk een grafisch bestand en mediaplayer is niet de geëigende weg om deze bestanden te bekijken.

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=gif
 
Goed, mag ik dan als vraagsteller mezelf afvragen waarom zoiets onder windows98 met mediaplayer 6.4
niet (meer) lukt?

Anders ga ik me nog afvragen, of ik mezelf zoiets wel af hoor te vragen....:)
 
Ships, voor het eerst dat ik een gifje met WMP (versie 8) open, nooit geweten!...:thumb:
 
Ik begin te twijfelen aan m'n eigen waarneming.
Maandenlang draai ik gif files onder Mediaplayer 6.4
tot ik een backdoor_hack army virus krijg , wat me noodzaakt om Win98 opnieuw te installeren.

Nu is humpydumpy niet meer te reorganiseren.
Jammer Guus abc, 't werkt niet.
Succes Gezina, jij ook weer geholpen.
Sorry Maestro12, maar ik ben nou eenmaal oerconservatief.

tja...:confused:
 
Sorry, alleen voor Mediaplayer 7 en hoger.

Bedankt voor de moeite.
:)
 
Nog een keer kijken dan en dan door scrollen naar de onderkant van de pagina, daar staat toch echt:
Codecs Installation Package for Windows Media Player 6.4

This package is for network administrators who want to deliver support for the latest Windows Media Audio and Video codecs to their enterprise desktops running Windows Media Player 6.4. This package contains the following codecs:
 
Inderdaad, die laat zich installeren.
Ik zie alleen niet waarheen, en de extentie's zijn spoorloos.
Mediaplayer blijft met een:
kan het bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund. (Fout=80040265)
terugkaatsen.

Ik begin te vermoeden, dat 't alleen mogelijk is, nadat er een hele serie codec-packs overheen zijn gezet.
't Is dat ik weet dat 't mogelijk is, anders zou ik 't niet proberen.

Maar toch bedankt voor de moeite.
Ik zal ze dan maar met PSP afspelen.
Al bij al een raar geval.

:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan