Vcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
Hoi

Ik heb 3 vcd video bestanden kan ik daar een video van maken, weet iemand ook hoe dat moet.

Alvast bedankt.
 
Je start Nero Smartstart op, gaat dan naar het tabblad 'Foto en Video' en dan moet je op 'Video-cd maken' klikken. Dan kun je het videobestand toevoegen.
 
Geplaatst door megabit
Je start Nero Smartstart op, gaat dan naar het tabblad 'Foto en Video' en dan moet je op 'Video-cd maken' klikken. Dan kun je het videobestand toevoegen.

Ja maar maak ie er dan wel een bestand van, want ik wil hem dan op dvd branden als een bestand en niet 3.
 
Als het videocd bestanden zijn, dan bestaan ze uit 4 mappen waaronder een map mpeg. In deze map zit een mpeg file AV......mpeg genaamt. Deze moet je eruit halen door hem ergens anders neer te zetten bv je buroblad en hem dan een andere naam geven want de mpeg bestanden van de andere twee heten hetzelfde. Dus bv deel 1.mpeg enz.... Dan kun je ze met Tempgenc of met een mpegjoiner aan elkaar voegen. deze kun je dan als een geheel op een dvd branden.

http://www.movietoolbox.com/joiner.html

Hier kun je een trial versie halen van moviejoiner, werk ik zelf ook mee. In deze trial kun je niet meer an 3 files in een keer aan elkaar smeden, maar dat moet voor jou geen probleem zijn aangezien jou film maar uit drie delen bestaat

succes
 
TNX:thumb:, maar het bestand is dit ck-hp3tc weet je ook wat voor bestand dat is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan