Extensies van foto's veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
136
Als ik de naam van een foto wil wijzigen krijg ik iedere keer de melding dat de extensie van het bestand veranderd en dat ie dan onbruikbaar wordt. Tot voor een paar weken terug lukte dit wel, ik klikte rechts op de foto, naam wijzigen en klaar was Kees. Ik zal wel iets aan of uit moeten vinken maar ik weet niet wat......Help!!!
 
Staat er niet 'mogelijk' onbruikbaar? Maak eens een kopietje van die foto en probeer het alsnog, kijk wat er gebeurd. Kan ook zijn dat je een vinkje hebt gezet dat je nu alle extensies ziet. In de Verkenner/Extra/Mapopties, tabblad Weergave, aanvinken Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al een keer gedaan, en dan wordt het zo'n wit vierkantje waar ik niets meer mee kan...:(
 
Als je de naam van een foto wijzigt dan moet je niet de extensie jpg weghalen of anders zelf er weer bijzetten

succ6
 
Geplaatst door Amorlaura
Als je de naam van een foto wijzigt dan moet je niet de extensie jpg weghalen of anders zelf er weer bijzetten

succ6

Daarom had ik er later bijgeschreven dat de extensies verborgen moet zijn, mogelijk heeft Camaro30 dat ff gemist. :)
 
Sorry Gezina, dat had ik idd gemist, heb dat vakje aangevinkt, en hij doet ut weer!!!!!!!!! :thumb:

Dank je wel en Amorlaura ook bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan