Winrar uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Berichten
326
Beste,

Moet in totaal zo'n 100 tal rar-bestandjes downloaden (film).

Heb nu zo'n 10 tal gedownd en wil deze uitpakken met winrar om eens te kijken wat voor kwaliteit de film is.
Er moet toch wel een optie bestaan zoals 'keep broken files' om deze bestanden uit te pakken?
Heb wel de nederlandse versie.

Dank bij voorbaat,
Jammy.
 
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk.
 
Geplaatst door megabit
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk.

Ik denk van wel want je kunt daarna met het progje DIVFIX een index (=begin en einde aanmaken) en afspelen.
 
Geplaatst door Jammy


Ik denk van wel want je kunt daarna met het progje DIVFIX een index (=begin en einde aanmaken) en afspelen.

Probeer het eens.
 
als een film door winrar in gepakt is en daar in stukken opgedeeld kun je niet bv de eerte 10 files uitpakken en kijken wat er in zit, winrar heeft alle files nodig om alles samen te kunnen voegen enz.
 
Geplaatst door tazman
als een film door winrar in gepakt is en daar in stukken opgedeeld kun je niet bv de eerte 10 files uitpakken en kijken wat er in zit, winrar heeft alle files nodig om alles samen te kunnen voegen enz.

Dit heb ik onlangs gelezen:
Download de eerste 4 à 5 parts van de film. Dit komt overeen met de eerste 10 minuten. Vervolgens UNRAR je deze delen met winrar en gebruik je de optie "keep broken files". Het eerste deel (10 minuten) van de film staan nu in AVI op je schijf, maar is niet afspeelbaar omdat de INDEX niet klopt of ontbreekt. Gebruik vervolgens DIVFIX (http://divfix.maxeline.com) om de index aan te maken en je kunt je stukje film bekijken !!!
 
de enige manier om dat te testen is uitproberen zou ik zeggen.
 
Geplaatst door tazman
de enige manier om dat te testen is uitproberen zou ik zeggen.
OK, maar de optie 'keep broken files'in winrar,waar vindt men deze optie? Het is dit juist dat niet werkt want winrar zoekt steeds naar de volgende rar.
 
Geplaatst door Jammy
OK, maar de optie 'keep broken files'in winrar,waar vindt men deze optie?

Kies voor "Extract to", dan zie je "keep broken files" als de onderste optie (onder "Miscellaneous"):

winrar.jpg
 
Bedankt iedereen,
Probleem opgelost, met DIVFIX kan men met een paar RARs de film bekijken.
Jammy.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan