dvd maestro en dvd speler display

Status
Niet open voor verdere reacties.

heula

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2000
Berichten
225
Ik maak nu al geruime tijd mijn dvd's met dvd maestro en ben nu tegen een klein probleempje aangelopen.
Normaal gesproken bestaat mijn dvd uit 1 film met diverse hoofdstukken en diverse menu's en dat dat gaat perfect maar nu kwam het zo uit dat ik mijn film uit 2 verschillende films wilde laten bestaan en dat is allemaal mogelijk. ik heb dit allemaal op dezelfde wijze gedaan als met 1 film maar als ik nu het eindresultaat afspeel op mijn dvd recorder (dvdr80 van Philips) dan wordt er niets weergegeven op de display van dat apparaat. Niet dat dat nu zo vreselijk belangrijk is want de film zelf doet het gewoon goed maar vraag mij nu toch af hoe dat komt want ik heb dezelfde film gemaakt met Ulead dvd workshop en dan wordt wel de tijd en andere info op de display weergegeven dus er zal in meastro wel iets niet goed worden weggeschreven in de ifo files maar de vraag is wat kan ik hier aan doen want als ik mijn film uit 1 stuk laat bestaan met maestro dan doet de display het wel.

Wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen.:thumb:
 
Probleem opgelost. Kwam door dat er in 1 film 2 verschillende aspect ratios gebruikt waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan