Mijn taak/werkbalk is verdwenen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

choice

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
11
Hallo,

Gisteren startte ik mijn pc op en is ineens mijn werkbalk 'Snel Starten' verdwenen! Via eigenschappen, werkbalk snel starten weergeven, gebeurt er niets.
Toevoegen werkt ook niet. Dan krijg ik de foutmelding "kan werkbalk niet maken".
Wat is er aan de hand?!?! En beter nog: wie kan me helpen?? Ook de taalbalk is met de noorderzon verdwenen......

Help!

Groetjes,
Willeke
(choice)
 
helaas

Helaas,

Nog steeds niet opgelost hiermee. De link naar de 'oplossing' werkt ook niet.....

Choice
 
Re: helaas

Geplaatst door choice
Helaas,

Nog steeds niet opgelost hiermee. De link naar de 'oplossing' werkt ook niet.....

Choice

De link die ik gaf? Bij mij werkt die gewoon.

Probeer het anders hiermee: XP_ToolbarFix (directe downloadlink).
Unzippen en ergens op je harde schijf opslaan, dubbelklikken op XP_ToolbarFix.exe, kiezen welke toolbars gerepareerd moeten worden en klikken op 'Repair'.
 
Nog steeds niet opgelost

Hallo,

Ondanks de tips en het uitzetten van mijn vraag bij de helpdesk van microsoft en Dell, heb ik nog steeds geen werkbalken.......
Als ik de werkbalk 'snel starten' wil toevoegen krijg ik nog steeds de foutmelding 'kan werkbalk niet maken'.
Balen.
 
HIJ DOET HET!!!

Poppol,

Ik kan je wel zoenen!! (maar dat mag niet van mijn man).
Ik heb mijn werkbalken weer terug. Bedankt voor deze gouden tip.

Groetjes,
Willeke/choice
 
Ik heb dit probleem ook. Kan je me uitleggen wat en hoe ik met deze data kan invoeren in de registratie-bestand?
 
Werkbalk>kleur

Eerst was mijn werkbalk weg heb dan bootvis los gelaten en....terug werkbalk maar....is van kleur veranderd in wit,hoe krijg ik de originele terug ?
 
Re: Werkbalk>kleur

Geplaatst door alfons221
Eerst was mijn werkbalk weg heb dan bootvis los gelaten en....terug werkbalk maar....is van kleur veranderd in wit,hoe krijg ik de originele terug ?
Hallo niemand die mij kan helpen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan