Pinnacle studio 9 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartje arbo

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Berichten
5
Ik heb een computer gekocht met de software Studio 9 SE het is mogelijk met dit programma Analoogl opgenomen video opnames te digitaliseren, te bewerken en op schijf te branden. Zolang ik opnames download gaat alles goed. Ik heb dan Beeld en Geluid
Maar zodra ik met de analoge video recorder een analoog beeld afspeel en met studio 9 weer opneem heb ik geen opname van het geluid wel van Beeld Tijdens het opnemen van studio 9 hoor ik wel geluid hij neemt het niet op Is er iemand die mij de tip kan geven hoe ik Studio 9 het best kan instellen
 
Bedankt maar na het lezen van ruim 200 pagina's heefthet niets opgeleverd zal wel denken dat ken die vlot maar ik had de handl al
 
Kijk eens hier daar staat het één en ander beschreven onder support database.
 
Hoewel ik niet blij ben mag ik stellen dat het probleem is opgelost Ik vond ergens een helpbijlage waarin de volgede tekst is opgenomen En mijn videorecorder regageert niet op deze AM Capture Dus voor mij is het duidelijk, " een videorecorder van een ander merk proberen"

Hij / zij die me heeft geholpen met informatie hartstikke bedankt.

5. Opnameapparaten
Studio zou moeten kunnen werken met de meeste opnameapparaten die DirectShow-compatibel zijn. Ondervindt u moeilijkheden wanneer u een bepaald opnameapparaat gebruikt, test het apparaat dan met AM Capture (deze kunt u vinden in Studio/Gereedschappen). Werkt het apparaat niet goed met AM Capture, dan is het niet compatibel met DirectShow en kunt u het niet met Studio gebruiken.
 
Ja dan wordt het een ander apparaat, ik werk zelf met studio8 maar doe alles digitaal via firewireaansluiting bevalt me prima.

Alles wat op VHS banden staat ben ik nog niet mee aan het expirimenteren geweest omdat ik eerst een
capturekaart aan moet schaffen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan