mp3 testen voor branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMAN

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
Berichten
45
Hallo,

weet iemand of je met een programma als nero, mp3's kan testen voor je ze gaat branden, want nu mislukken bij mij iedere keer de cd's en ik weet niet waar de fout zit en het begint behoorlijk wat te kosten nu al die cd's steeds mislukken. hoop dat iemand me kan helpen:(
 
Kun je ze wel gewoon afspelen? Hoe wil je ze branden, als mp3cd of audiocd?
 
ik krijg geen specifieke foutmelding de gebrande cd's doen het gewoon niet, al meerdere merken cd's geprobeerd, ik wil er audiocd's van maken. ik kan ze wel gewoon afspelen dan doen ze het allemaal gewoon
 
Kun je de cd wel gewoon op de computer afspelen?
 
neej kan de cd's ook niet in de computer afspelen maar je ziet duidelijk op de cd dat ze wel beschreven zijn. maar is er geen mogelijkheid om eerst te testen voordat ik ga branden..?? met een ander programma als nero ook niet..??
 
Ja je kunt die mp3's testen, maar die doen het toch gewoon? En je brandt ze gewoon als audiocd?
 
ja inderdaad de mp3's doen het wel gewoon als ik ze op de pc af speel maar niet als ik ze wil branden als audiocd. het vreemde is alle andere bestanden kan ik wel gewoon branden en later nog gebruiken dus de brander is niet kapot denk ik(is pas een week oud).
 
Probeer het eens met MP3test en WinLame RC2 of RC3.

Foutjes die MP3test aangeeft verdwijnen bij mij vaak na WinLame gebruikt te hebben. Tenzij het een bepaald soort error is die aan het begin zit.

WinLame RC2 of 3 haalt encodeerfouten er uit en encodeert ze allemaal op Lame392.
Als de MP3test hierna nog niet ok zegt kun je het mp3'tje beter weggooien.
 
ok zijn die progjes gewoon gratis op inet te vinden?
en zijn ze voor een newbie ook beetje makkelijk te gebruiken..? ?
 
ok dank je wel ik hoop dat het nu wel gaat lukken allemaal:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan