kan geen film kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

$ man

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Berichten
96
hallo, ik download films van ........., maar sommige films zijn allemaal kleine rar bestanden. ik heb begrepen dat je ze moet uitpakken met winrar, dat doe ik dan ook maar ik kan hem dan niet afspelen. ik krijg wel een bestand van de totale groote van de film.

kan iemand helpen

groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor een bestand krijg je dan? Ik weet niet of je ...... wel mag noemen... Zal het even aan de mods vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry, wist niet dat het verboden was, maar ik krijg dan een bin bestand en een cue bestand
 
praten over waar je iets vandaan hebt is in mijn ogen niet verboden.
het geven van link naar illigaal content echter wel.

een bin en cue kun je of branden op cd met bv nero of alcohol12% of afspelen dmv een virtueele cd speler die bv standaard bij alcohol120% zit.

hoe een bin en cue te branden kun je evt lezen op http://www.helpmij.nl/leden/tazman
 
Die kun je branden of mounten. Dat kan bijvoorbeeld met Nero, je kunt het bestand daarmee branden of in de virtual drive stoppen. Dan simuleert Nero een CD-rom drive en daar kun je dus de 'virtuele cd's' in doen. Dat bespaart natuurlijk veel cd's.
 
ik begrijp het niet echt helemaal. kan je nou films kijken zonder op cd te zetten. ik heb daemon tools maar ik kom er niet uit. ik druk op mount en dan moet ik nog een cd plaatsen en als ik dat doe gebeurt er niets
 
als je op mount klikt zou je het bin file op moeten kunnen geven als locatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan