Zwarte achtergrond witte blok in het midden

Status
Niet open voor verdere reacties.

iedereen_helper

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Berichten
155
Ik heb een vraag ik wil een zwarte achtergrond en een witte rechthoek zal ik maar zeggen in het midden van de site zodat ik in het wit met zwart kan schrijven zoiets als dit. klik hier om te bekijken kan iemand me helpen?:confused:
 
html leren?
html.pagina.nl, handleidinghtml.nl, google.nl. er zijn talloze goede html handleidingen en html is heel makkelijk om te leren. bovendien kun je ook nog naar de broncode kijken van de pagina waar je naar linkt.
 
Maar dat gaat niet dat je gewoomn ergens op moet klikken bij frontpage j moet het dus via html doen
 
En weet iemand hoe je een invulformulier kan maken het liefst heb ik de site dat ik het kan leren
 
Geplaatst door iedereen_helper
Maar dat gaat niet dat je gewoomn ergens op moet klikken bij frontpage j moet het dus via html doen

sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt.

op je andere vraag: waar wil je het invulformulier voor gebruiken?
 
Nou laat dat eerste dan maar dat zoek ik wel uit maar het invulformulier dat moet gewoon 3 regels zijn en dan een vak waar je heeeeeeeellll veel letters in kwijt kan. ik weet wel een site alleen de naam niet meer!:(
 
ja maar waar wil je het voor gebruiken? invulformulier heeft vele mogelijkheden, gastenboek, mail formulier etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan