WinAmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulux

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
18
Vraag 1


Zodra winamp door een mp3 gestart wordt , zet ie automatisch het wave-volume in de mixer van de geluidskrt op zo'n 20% terwijl mijn standaardinstelling 50% is.

Andere geluidsprogramma's doen dat niet en laten het wave-volume op 50%.

Gevolg is dat ik steeds moet rommelen met instellingen nadat winamp gebruikt is, danwel aan de knoppen van de boxen moet zitten.

Iemand enig idee over de te veranderen instellingen ( bijv. van het winamp.ini file?)

Als ik winamp koud opstart gebeurt er niets. Het gaat mis zodra een mp3 gestart wordt.

Wie weet wat?

Vraag 2

Er bestaan een hoop converters om mp3 in wav over te zetten.
Ik heb een bak vol files met extensie mp3[2]
Worden keurig afgespeeld door diverse programma's maar ik kan geen converter vinden die ze kan omzetten in wav.

Wie weet meer?
 
Laatst bewerkt:
Ergens op dit forum, vraag me niet meer waar, zijn er mensen die dezelfde vragen hadden als jij, en de antwoorden staan nog steeds op dit forum. Klik maar eens op [zoeken] en zoek eens op "converter" bijvoorbeeld.

Vraag 1: helaas, bij mij doet hij dat niet, misschien dat het helpt als je Winamp eens opnieuw installeert. De Huidige versie is 5.03

Vraag 2: Ik gebruik ADOBE AUDITION 1.0, daar kun je ze in bijna elke gewenst formaat opslaan. Simpel de MP3 laden, en daarna "opslaan als..." en hier kies je voor bijvoorbeeld .WAV
Wat het programma kost, weet ik niet, maar aangezien het bij ons door de lokale omroep is aangeschaft, zal dat wel meevallen, zoveel geld hebben zij nu ook weer niet.


Groeten Iwan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan