Studio 8 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.005
Ik ga morgen een computer onder ogen krijgen met zoals door de eigenaar omschreven de volgende klacht:

Als ik in studio 8 werk, lukt het knippen en achter elkaar plaatsen van stukjes film prima. Maar zodra er een overgang in het project geplaatst wordt, loopt de computer vast als er weggeschreven moet gaan worden. Dus zonder overgangen lukt alles perfect, maar het gaat mis zodra er overgangen in beeld komen.
De specificaties die ik nu al weet:

- fat32
- 512 mb geheugen
- filmmateriaal wordt geplaatst op een externe harde schijf (ook wanneer het materiaal op de c-schijf geplaatst wordt, schijnt het mis te gaan)
- laptop

Wat zou er mis KUNNEN zijn? zodat ik morgen meteen een aantal zaken kan gaan uitproberen?

En welke gegevens hebben de kenners nog meer nodig om het probleem te achterhalen?
 
Mijn man had vandaag dezelfde klacht. Hangen, hangen bij overgangen. En.......dat is Studio 9. Echt een goeie upgrade/date dus.
Een controle met Norton Systemworks van Windows- problemen geeft een enorme rotzooi aan. Ik zat alleen maar aan Pinnacle te werken en het meeste daarvan kon ik niet oplossen tenzij ik in het register ging bijwerken.
Shared dll's, snelkoppelingen die geen aansluiting hebben enz. enz.
Als ik jou was zo ik in het register beginnen met het herstel. Maar eerlijk gezegd............een ander programma lijkt me beter :cool:
Veel plezier morgen!!
 
Laatst bewerkt:
klinkt lekker hoopvol...
ik ga morgen beginnen met regcleaner.. norton system work heb ik niet... nog andere tips?

ps.. daarom werk ik zelf al heeeeeeeeeel lang met premiere... heerlijk!
 
Ik ben al een hele tijd bezig om mijn man zover te krijgen :-( Als ik jou was zou ik je vriend maar ompraten. Anders blijf je rijden :p

Ga maar wat eerder van huis morgen :cool:
Sterkte!
 
t is gelukt hoor..
studio 9 er overheen en het liep als een zonnetje...
weet iemand misschien welke versie van studio er is met de optie dvdmenu's maken? want dat kon ik zo snel niet vinden. Of staat dat dan op de tweede cd die je in moet voeren als de comp opnieuw is opgestart? (en die had ik natuurlijk niet bij me....
 
Die menu optie zit er in.
Heb je trouwes nog een blik geworpen op je register met regcleaner. Er ontbreekt nogal wat van de shared dll's bij ons. 'k ben benieuwd hoe het jullie is vergaam.
Die content cd zou ik er zeker op zeteen.

groetjes
 
k ben met de makkelijkste optie begonnen en die werkte meteen... studi 9 eroverheen... en dat werkte perfect... dus heb het register verder niet meer aangeraakt... sorry..
ps.. zit je nu nog zo laat video te bewerken?
 
Hoe later hoe rustiger :)
Nee, mijn man werkt met Studio 9.
Ik wil het met Adobe Premiere of Ulead gaan doen.
 
Hoi.. kweet niet of je er op zit te wachten, maar als je met adobe premiere aan de slag wilt heb ik een absolute aanrader: http://www.kassenaar.com/
dvd's bestellen met premiere tuturiols.. Helelemaal duidelijk gemaakt! Heb ik heel veel aan gehad. Heb laatst de dvd waarop adobe encore ook uitgelegd staat. Kun je hele mooie menu's maken voor een dvd.. Echt grote klasse!
Ik weet niet of reclame op deze site mag, maar dit is niet bedoeld om reclame te maken, maar om mensen echt verder te helpen!
 
Ben je gek, dan zouden we allemaal continue reclame maken. Dit is zeker een handig tip.
Je krijgt er nog downloads bij ook.
Slaan we even op.
Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan