Hoe Films bekijken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
1.061
Ik heb enkele films op mijn pc maar als ik deze wil bekijken dan krijg ik eerst een foutmelding als deze:

Explorer.exe

In Explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.

Dan kan je kiezen voor Fouten opsporen, Rapport verzenden en Niet verzenden.

Waar ik ook op klik al mijn menu balken gaan weg alle geopende mappen/sites verdwijnen ik zie alleen nog mijn ingestelde achtergrond.
Met ALT TAB kan ik de geopende mappen en sites wel weer voor me krijgen.

Als ik deze foutmelding negeer en de film wil openen met POWER DVD dan krijg ik dezelfde melding als hierboven alleen dan met POWERDVD.EXE

Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen??

Alvast bedankt!
 
Dit is waarschijnlijk een codec die niet goed meer mee wil werken. Als je dat bericht krijgt van explorer.exe, kun je dan ook nog extra informatie krijgen? Vaak staat er dan wel bij wat het conflict veroorzaakt. Ik had laatst zelf bijvoorbeeld dat een onderdeel van de XVid codec (xvid.dll) een probleem gaf met explorer.
 
Mijn excuses ik heb het bericht van Tazman net even doorgelezen en daar ACE codec pack gedownload en geinstaleerd! Nu draaien de films zonder probleem!

Alleen heb ik nog een mooi programma nodig om ze te af te spelen want dat doe ik nu met Winamp!
 
Windows Media Player, PowerDVD, WinDVD, ... Er zijn er een heleboel. Het is maar net welke je zelf de fijnste vindt.
 
Neem BSPlayer of RealOne ofzo :thumb:

Vind ik (persoonlijk) beter dan die progjes als WMP, is meer voor muziek enzo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan