foto terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Ik maak elke dag een foto en plaats die in een word-document. Nu heb ik per ongeluk die bewuste foto gewist van mijn camera en heb ook vergeten die foto in de fotomap te plaatsen. Maar hij staat wel in dat word-doc. Hoe krijg ik hem wel in mijn fotomap? Ik heb het al geprobeerd met kopieren en plakken, maar de optie plakken blijft dan grijs als ik hem in die bewuste map wil plakken. Hoe pak ik dit nu aan?
 
Via een programma als photoshop misschien? Als je de foto daarin plakt kun je hem onder een nieuwe naam in de goede map opslaan.
 
Foto selecteren in word, klik op kopieren, open bv paint en daarin plakken en opslaan (kwaliteit is waarschijnlijk wel iets minder dan bij het origineel)
 
idd, het is wel gelukt mbv paint, maar de kwaliteit is een stuk minder....da's jammer.
Bedankt voor de hulp:thumb:
 
Dat ligt niet aan paint maar aan de manier waarop word je plaatjes omzet.
 
Volgens mij wordt de foto in word als jpeg opgeslagen. Paint kan eigenlijk alleen goed overweg met bmp, dus misschien kun je de kwaliteit nog iets beter krijgen als je de foto niet in paint plakt, maar in een programma dat wel goed met jpeg overweg kan.
 
of je slaat hem op als bmp natuurlijk :), zal alleen niet echt heel veel verschil maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan