avi film flikkert

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Heb een Avi film gedownload (kill bill 2) maar als ik die wil afspelen dan flikkert het beeld.
Ik bedoel dus niet dat het beeld schokkerig is (dat heb ik ook wel eens gehad, maar was een kwestie van de juiste codec), nee het lijkt met of er iedere seconde een aantal zwarte frames tussen zit.

Dat doet hij met BSplayer en met The core media player en met windows media player.
Gspot zegt dat het een xvid is en dat de codec WEL geïnstalleerd is (ik heb ffdshow)

Is er iemand bekend met dit probleem?
grt.
Martin
 
Volgens mij was het illegaal om films te downloaden :D
Maar ik kan je wel vertellen wat het probleem is, het is een screener (cam versie), dus opgenomen met een videocamera vanaf bv een bioscoopscherm.
 
nope.... het is een dvdrip zeker weten :D
vers van de pers en volgens mij is het aanbieden iligal en niet het zelf downloaden
 
Laatst bewerkt:
Strict juridisch gezien is het heling, je maakt gebruik van gestolen goederen. Maar hoe weet je zeker dat het een dvd-rip is ?
 
Dan zou je idd een aantal codecs moeten proberen, xvid zou goed moeten zijn.
 
Ik gebruik zelf VLC mediaplayer die erg veel codecs geïngreerd heeft.
Ik gebruik nu alleen dit programma om movies af te spelen en heb sindsdien geen losse codecs meer hoeven te installeren.

Hierhttp://www.videolan.org/vlc/ kun je VLC mediaplayer downloaden.
Probeer de movie eens hiermee af te spelen.
 
Hee DarkZen TOPPIE...... hij doet het met dat proggie van je....:thumb: :thumb:

Heel erg bwedankt voor je hulp en natuurlijk GForze ook bedankt voor het meedenken.

groetjes
Martin
 
Graag gedaan Martin, mooi dat het nu werkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan