koptelefoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Berichten
70
Ik heb nog geen speakers op me computer
Maar kheb wel koptelefoontjes van me discman :)

Die kunnen tog ook bij de koptelefoon aansluiting van me computer?

Ik heb ze aan mekaar aangesloten maar ik hoor niets, moet ik iets anders doen om geluid te krijgen via me koptelefoontjes?
 
Douw je die stekkertjes dan in je cd-rom speler, of in je geluidskaart?

In je cd-rom speler -> Hoor je alleen als je een muziek-cd indoet, tenzij je een snoertje hebt lopen van je rom speler naar je geluidskaart.

In je geluidsskaart -> Iets defect... (geluidskaart, of oortelefoontjes) : - edit - : Je moet hem wel in de groene doen. ;)
 
geen id waar ik me koptelefoontjes in dau
Ik doe em in vooraan in me computer boven de diskettestation en me cd en ddvd speler.
En der staat zo'n koptelefoon tekenetje en tis groen :)
 
Hoi,

Effe via geluidspaneel, rechtonder in je taakbalk een luidsprekertje icoontje aanklikken en dan frontpanel audio koptelefoon selecteeren, waarschijnlijk staat ie uit.

Groetjes, Dj viper
 
Ik denk dat je Windows gebruikt.. Heb je Windows XP, 2000, me, 98, enz.

Je kan het zien door in je configuratie scherm en dan op systeem te klikken..
 
Is de aansluiting aan de voorzijde wel aangesloten ? probeer de waarschijnlijk groene aan de achterzijde eens
 
ikke heb XP als ik dan naar
start --> configuratiescherm --> spraak, geluid en ander geluidsapperatuur ga en als ik op 1 van die opties(systeem volume aanpassen, geluidsschema aanpassen, de instellingen van de luidspeakers aanpassen) dan staat er dan er geen audioapparaat is.

Ik heb geen speakers dus dat kan wel kloppen... maar ja dan moet ie et tog doen via me koptelefoontjes?
 
hmm :( volgens mij heb ik er wel 1, maar dat weet ik ook niet zeker. Maarre hoe kan ik er zeker van zijn dat ik een geluidskaart heb?
Kan ik dat ergens controleren op me computer?
 
configuratie scherm -> prestaties en onderhoud -> systeem -> hardware -> apparaatbeheer. Daar staat of en welke geluidskaart je hebt...
 
dank wel voor u advies!
En u heeft gelijk ik heb geen geluidskaart :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan