KSVCD maken, via TMPGEnc geeft m2v extentie en geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Berichten
55.342
De titel geeft het eigenlijk al aan.
Ik probeer een KSVCD te maken via TMPGEnc, maar krijg, als ie klaar is met encoden, een .m2v extentie.
Ik gebruik http://wintips.filmt.nl/ voor de uitleg, maar ik doe kennelijk iets fout.:confused:

Het beeld is wel goed, als ik m2v afspeel met Media player, maar heb geen geluid.
Nero wil hem ook niet branden.
Ik heb in Nero het vinkje weggehaald bij "Standaard bruikbare cd aanmaker".

In TMPGEnc, stond "System(video+audio)" aangevinkt.

Ik doe kennelijk iets niet goed, maar wat?
 
Bedankt voor je reactie, heb ff vlug gekeken, maar ik kan er niks vinden over KSVCD.
Het gaat dus niet om een DVD de maken.;)
Heb geen DVD-brander.:eek:
 
Gebruik je Nero Express of Burning Rom want met de eerste zou het niet lukken. zie hier
 
Ik gebruik Nero Burning rom.
Nero Express vind ik persoonlijk niets.
 
Hoi Crash,

ben bang dat na het kiezen van de ksvcd template tmpg toch weer terug gesprongen is naar only video ipv netjes te blijven staan audio+video.
is de enige verklaring die ik zou kunnen verzinnen omdat tmpg die onhebbelijkheid nog wel eens heeft en er dan inderdaad een m2v file van maakt.
 
Geplaatst door tazman
Hoi Crash,

ben bang dat na het kiezen van de ksvcd template tmpg toch weer terug gesprongen is naar only video ipv netjes te blijven staan audio+video.
is de enige verklaring die ik zou kunnen verzinnen omdat tmpg die onhebbelijkheid nog wel eens heeft en er dan inderdaad een m2v file van maakt.
Ik zal hem nog eens laten omvormen en extra goed opletten of ie op audio+video blijft staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan