Installeren MP 3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Berichten
136
Ik heb problemen met het installeren van een URWAV mp 3 speler, van 128 MB.Dit is de mp 3 speler die op dit moment (070704) in de aanbieding is bij het Kruidvat.
De klantenservice is onbereikbaar.
Er zit geen installatie handleiding bij.

Hij zou plug & play moeten zijn, maar daar merk ik weinig van. Bovendien zou hij geschikt zijn voor Windows ME, wat op mijn computer draait

Ik heb de bijbehorende software geinstalleerd.
Ik heb het systeem laten detecteren, maar hij wordt niet herkend.
Ook het bijhorende programma vindt hem niet.

Maw, ik heb alles geprobeerd en weet niet meer wat te doen.
Ik heb een Pentium 3 computer van 1.0 ghz, met 256 mb werkgeheugen.

Vorige week heb ik nog een Packard Bell mp3 speler binnen 5 minuten- zonder problemen- geinstalleerd. Deze was dus wel plug & play.

Wie kan mij helpen ?
 
Ook dit heb ik geporbeerd, helaas zonder resultaat
 
wel eerst software geinstalleerd en als erom gevraagd word dan pas mp3 speler aangesloten??
 
Ik heb inderdaad eerst de software geinstalleerd.
Overigens pakte de computer de cd rom niet vanzelf.
Via de verkenner is het mij wel gelukt om het programma te installeren. Het lijkt er trouwens op dat hij op windows 98 is geinstalleerd. Dit terwijl de speler toch op windows me zou moeten kunnen draaien.

Inderdaad de mp 3 speler aangesloten op de usb poort.
Later ook de 2e usb poort geprobeerd.

In een ultime poging zelfs de software weer gedeinstalleerd,
computer uit gezet en met mp 3 speler erin weer aangezet. Helaas zonder resultaat.

Hierna opnieuw de software geinstalleerd en bovenstaande stappen herhaald.

Overigens schakeld de mp 3 speler zich wel automatisch
na bepaalde tijd uit. Ik kan niet zien wanneer hij dit doet daar de display naar onderen gericht is, wanneer hij zich in de usb poort bevindt. Dit kan jammer genoeg niet anders.
 
je verteld dat je de software gedeinstalleerd hebt,daarna de mp3 speler aan gesloten en toen weer software ginstalleerd .
Dit is dus de verkeerde volgorde.
je moet nu eerst alls deinstalleren,daarna software installeren en als er om gevraagd word pas de mp3 speler aansluiten
suc6
 
Volgens mij had ik dit al eerder geprobeerd.
Maar goed ik heb uw tip opgevolgd, er wordt niet om de mp 3 speler gevraagd.
Als ik het programma mp3 player opstart krijg ik de melding MP 3 player not found.
Als ik de bestanden van mp3 sound converter bekijk zie ik 2 bestanden staan.
Sys
en Windwows98drv

Wanneer ik in C:\Pctools het bestand MSIW.exe wil bekijken, krijg ik de volgende melding:
Onjuiste (versie van) besturingssysteem van toepassing.

Dit sterkt mij toch in mijn gedachte dat de mp 3 speler, ondanks anders gesteld, niet op Windows ME kan draaien.
Of zie ik dit fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan