foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Berichten
70
Als ik opdracht geef om iets af te spelen geeft ie de volgende foutmelding:

DirectSound output V2.2.10 error Bad DirectSound diver. Please install proper drivers or select another driver in configuration.
error code: 88780078

Nu heb ik geen speakers, volgens mij wel een geluidskaart (maar dat weet ik niet zeker). Wel oordopjes van me discman :) .

Dus als het goed is.... moet ik het geluid horen via me oordopjes... maar dat hoor ik ook niet :(
Hoe komt dit?
En wat te doen om wel muziek te kunne luisteren met me oordopjes?
 
Allereerst: wat voor geluidskaart heb je? en ''DirectSound output V2.2.10 error Bad DirectSound diver'' is denk ik ''DirectSound output V2.2.10 error Bad DirectSound driver'' toch?
 
Er staat in me boekje:
Uw PC bezit een geintegreerde stereo-geluidskaart. Deze is verenigbaar met de industriestandaard Sound Blaster en Microsoft Sound System ersie 2.0.
Enne ''DirectSound output V2.2.10 error Bad DirectSound diver'' is denk ik hetzelfde als ''DirectSound output V2.2.10 error Bad DirectSound diver'' ;)
 
kheb nu speakers gekocht, maar hij doet et nogsteeds niet :( nogsteeds dezelfde foutmelding.
weet iemand wat het betekend?
 
ik weet al waar de fout zat, ik moest iets downlaode van de site an de maker. Die zorgt ervoo dat me geluidskaart et doen
buhbaaisz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan