Wel erbinding, geen Internet (explorer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoli

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Berichten
74
Vraagje: ikwerk thuis op mijn pc met XP en heb een adsl verbinding via Zon.
Deze verbinding is ok, heb ook verbinding echter kan ik geen enkele pagina openen.
(IE kan dit niet openen)
Begrijp er niets van.
Cookies, bestanden en geschiedenis gewist. (dus wel online!)
Heb ook geen virus (volgens Norton)
Firewall uit.

Wie weet wat dit is en hoe ik hier van af kom?
 
Bedantk voor je tip echter heb ik geen spyware verwijderd. (ben ik me niet van bewust laat ik het zo zeggen0
Echter geeft Norton ook geen corrupte files aan.
(als die er zijn, geeft ie dat aan)
Dus.. zou dit dan stap 1 zijn of moet ik eerst checken op spy ware (en zo ja hoe doe ik dat ?)
 
Om spyware te detecteren kan je adaware , spybot of Hijack this gebruiken.

(Let er wel op wat je verwijderd !)

Ook kan je hier meer informatie vinden over spyware en de bovengenoemde programma's

Kijk ook even in je tastmanager of en zo ja welk proces zoveel van je cpu vraagt.
 
Geplaatst door anoli
Bedantk voor je tip echter heb ik geen spyware verwijderd.

Maar ook dan wil winsockfix wel eens helpen, en baat het niet dan schaad het niet.
 
Het heeft allemaal niet geholpen echter heb ik het probleem wel op weten te lossen.

Vreemd genoeg was er via het adsl modem een verbinding echter was deze verbinding niet in de instelling terug te vinden.

Opnieuw ingesteld en spontaan had ik IE...
 
geen verbindnig

na enige tijd op internet te hebben gesurfd via mijn ADSL verbinding, wordt de compute plotseling erg traag en kan gen verbinding meer maken

Ik stel deze vraag hier omdat deze het meest relevant is,

Dat brengt me op een ander probleem, snelkoppelingen werken namelijk niet als je ze aan klikt, je moet ze dus eerst kopieeren en dan in de adresbalk plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan