mpeg file kleiner maken met hulp van windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

christianne22

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
11
hallo allemaal,

ik heb een vraag en ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
ik zit met het volgende probleem:

ik heb een film die is in een mpeg vorm die zou ik graag kleiner willen maken zodat ik hem op een cd kan zetten
de film is nu 782 mb maar dat is dus te groot.
weet iemand of dat er een programma is waarmee ik deze film wel helemaal op een 700 mb schijfje krijg en hoe dit programma dan werkt met de windows movie maker krijg ik dit niet voor elkaar omdat ik de clips niet geinporteerd krijg als ik dit probeer dan krijg ik alleen de hele film binnen en niet in losse clips.
en de film die ik dan binnen krijg in zijn geheel daar heb ik dan alleen geluid van en geen beeld.

HELPPPP

groetjes christianne 22
 
Waarom neem je geen 800 Mb CD daar past je film wel op.
Oa van TDK.
 
800 mb

dat heb ik ook gebrobeert maar die pakt mijn brander niet en toen hoorde ik dat mijn laser die misschien niet aankon van de brander????

christianne22
 
met tmpenc zou je de bitrate iets lager kunnen zetten.
 
Heb je gecontroleerd of je de nieuwste firmware hebt voor je brander?
 
hoi hoi,

ik ben niet helemaal thuis in dit soort dingen dus ik weet niet wat bitrate is e.d ik heb wel iets gelezen over her aanpassen van de brandsnelheid weet iemand hier iets meer over???

of weet iemand misschien een makkelijker programma waar je dit soort dingen makkelijker mee kunt doen films kleiner maken en dergelijk alvast bedankt voor de reacties..

groeten christianne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan