avi + subs naar svcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonscan

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2004
Berichten
47
ik zou dus een paar avi bestanden van op mijn pc de ondertitels er vast op willen zetten. en deze dan omzetten naar svcd om op cds te branden. ik weet dat ik avi naar svcd kan omzetten met nero maar hoe plak ik de ondertitels vast op een avi file?
 
het heeft mij wel geholpen met andere dingen maar nu weet ik het nog altijd niet.
hoe plak ik ondertitels op een avi bestand zodak ik daarna de film met ondertitels kan branden en op de dvd speler afspelen.
 
thx alot dat had ik juist nodig.
maar nu komt er een ander probleem zich voordoen.
als ik de subs eronder heb gezet en volledig laten converteren dan staat mijn film in mpeg en niet meer in avi.
dit is dan ook aan de kwaliteit te zien want die gaat fel achteruit. kan ik die subs er niet onder zetten en mijn film in avi behouden?
 
Aan Apostel: Ik heb de uitleg gevolgd die op de site staat maar bij openen van Vitrual Dub loopt het mis.
Wanneer ik Open Video file en mijn film selecteer (AVI-file)krijg ik volgend bericht:
Virtual Dub Error
Couldn't locate decompressor for format 'XVID' (unknown). Virtual Dub requires a video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable.

Graag enige hulp.
André
 
Codec..

Geplaatst door avduyse
Aan Apostel: Ik heb de uitleg gevolgd die op de site staat maar bij openen van Vitrual Dub loopt het mis.
Wanneer ik Open Video file en mijn film selecteer (AVI-file)krijg ik volgend bericht:
Virtual Dub Error
Couldn't locate decompressor for format 'XVID' (unknown). Virtual Dub requires a video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable.

Graag enige hulp.
André

Hoi
Je hebt denk ik niet de juiste codec voor xvid code.
Download
deze en installeer hem .
Probeer dan nog eens .
Succes
 
Hallo Tom,
Bedankt voor de tip. Nu lukt het me wel om CD's te branden van mijn film.
Nog een vraagje. Ik heb gelezen dat je een "Nero MPEG2 plugin" nodig hebt om CD's (SVCD) of DVD's te branden in MPEG2 kwaliteit. Klopt dit en kan ik deze ergens gratis downloaden.
André :thumb:
 
succes

Geplaatst door avduyse
Hallo Tom,
Bedankt voor de tip. Nu lukt het me wel om CD's te branden van mijn film.
Nog een vraagje. Ik heb gelezen dat je een "Nero MPEG2 plugin" nodig hebt om CD's (SVCD) of DVD's te branden in MPEG2 kwaliteit. Klopt dit en kan ik deze ergens gratis downloaden.
André :thumb:

Hoi
Ik ben blij dat het werkt!:thumb:
Tja heb ff gezocht naar een plugin voor je maar kan niet direct 1 vinden om te downloaden !
Maar als je versie 6.0 van nero hebt zit het er allemaal in hoor .
Desnoods update je je oudere versie via hun site ofwel download je de trial ....
Voor een uitleg hoe zie hier maar.
Succes
 
Hoi
Je hebt denk ik niet de juiste codec voor xvid code.
Download
deze en installeer hem .
Probeer dan nog eens .
Succes

Wij hebben precies hetzelfde probleem. Alleen deze link werkt niet meer. Heeft iemand een andere link?
Bedankt!
 
ik gebruik dvd flick het moet daar mee kunnen maar ben zelf ook nog aan het kijken hoe alles ermee moet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan