power dvd 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Ik heb de volledige map van power dvd 5 overgezet op de pc van een vriend maar ik vind geen setup om het programma te installeren.
Waar of hoe zou dit zitten ?
 
Vreemd, bij mij staat er gewoon een setup.exe tussen. Ook versie 5

Anders zoek je via de zoekoptie van windows naar setup.exe. Dan kom je die van powerdvd ook wel tegen.
 
Heb je de map uit program files over gezet? Dus de map die na het installeren aangemaakt is?

Dan wordt het lastig. Je moet dan de cd of idd de setup.exe moeten hebben om hem te kunnen installeren
 
Ik heb de setup gevonden. Heb het rechtstreeks van cd gedaan nu (heb hem gevonden) maar er doet zich een nieuw probleem voor.
Bij het afspelen van een dvd begint hij wel maar wordt bruusk afgebroken. Ik krijg de melding : er is een fout opgetreden. Ik merk ook dat het scherm veranderd van kleur en zo en het ziet er raar uit, niet zoals anders. Ge ziet duidelijk de pixels. Het is wel een laptop. Zou dit enig verschil uitmaken. Het pragramma draait wel zonder problemen op mijn gewone pc maar niet op de laptop.
 
Dit bestand wordt aan het foutenrapport toegevoegd : temp\WERC.TMP.DIR00\APPCOMPAT.TXT

Misschien kan dit helpen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan