audio,,, naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
hoi beste mensen,

probeer cassetebandjes naar pc. te kopieren, heb een kabeltje , nero media player als software, maar toch krijg ik het niet voor mekaar.
Geluid komt op de boxen van pc , kabel zit in line in maar bij afspelen hoor ik niks.

iemand een suggestie¿
misschien instelling van nero player¿

bij voorbaat dank.
 
Het geluid komt uit de boxen, maar bij het afspelen hoor je niets? Dit begrijp ik niet. Maar als je met rechts op het luidsprekericoon naast de klok klikt, dan volumeregelingen openen > opties > eigenschappen > volume aanpassen voor opnemen, en daar ff lijningang en wave aanvinken, OK, en dan bij de volumeschuifjes lijningang óf wave aanvinken.

Poekie
 
sorry poekie,

wat ik bedoelde is dat : het te opnemen cassete bandje ik wel via de pc speakers vervolgens op record van nero player druk, en als ik het wil afluisteren hoor ik niks alleen maar ruis, terwijl er bij eigenschappen staat zoveel kb,s van het opgenomen fragment.
dus ik dacht misschien een instelling niet goed van nero player¿

hij staat op line in,,,,, en out mp.3

groeten Marcel
 
Aha! Ik had exact dit probleem. Heb je bovenstaand pad gevolgd? Bij mij was het zodoende opgelost. Volgens mij moet je wave selecteren, en vreemd genoeg niet lijningang. (Ik kan het nu niet even testen, helaas)

Poekie
 
Laatst bewerkt:
bedankt poekie,

ik ga het bij dag licht proberen .
Iedergeval bedankt voor je reacties.

groeten ,
Marcel
 
update

Tis gelukt,
inderdaad, instelling bij volumeregeling.
Het is via line in, en gelijk out in mp3.
Ik neem aan dat ik dat gelijk kan branden¿

iedergeval bedankt voor je antwoord.

groeten Marcel
 
:thumb:

Of je gelijk kan branden zal van je systeem afhangen. Ik zou het veiligheidshalve eerst op mn hdd zetten.

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan