Jvc home cinema set aansluiten op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eelcipilpie

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2002
Berichten
73
Hallo,

Het volgende:

Ik ben in het bezit van een Creative inspire 5300 5.1 setje met audigy 5.1, deze gaat naar mn ouders en ik ga een nieuwe pc kopen, eveneens ben ik in het bezit van een home cinema set JVC EV112, en JVC ev 112 r.
Nou wil ik weten of ik dit setje straks kan aansluiten op mijn pc, als vervanging van mijn creative setje??? en zoja.. als het kan.. welke geluidskaart is dan geschikt hiervoor? dat zou ik graag willen weten.. en of mensen ervaring hier mee hebben?

Alvast bedankt,

Evl
 
Hoi,

Een Soundcard met 5.1 zou al heel mooi zijn, zitten natuurlijk de aansluitingen op voor front, rear, en sub op.

Voor het aansluiten hangt van een paar dingen af, je wilt natuurlijk alles in 1 keer aansluiten zodat je niet steeds stekers er uit moet halen en er weer andere erin moet doen.

Kijk welke aansluitingen lopen vanaf het setje naar de geluidsboxen, zijn dit tulp, dan zou het handig zijn om het volgende te hebben.

3 verloop kabels met aan de ene kant 3,5mm stereo voor de pc en ander kant 2 tulp stekers steeds,

3 verloop stekkers om 4 keer tulp naar 2 keer tulp te kunnen bewerkstelligen.

Groetjes, Dj Viper
 
Nog schitterender zou het worden als je thuisbioscoopsetje nog een digitale optische ingang over heeft. Dan kun je een geluidskaart met een optische uitgang kopen, en ben je met één snoertje klaar.

Poekie
 
Ik heb mijn stb uitgang bijv.. in gebruik voor mn xbox en ps2,! wel heb ik op mijn dvd speler nog een optical out over? kan ik daar iets mee?

mzl

evl
 
Hoi,

De optical out op je DVD speler is alleen zoals het zegt al voor DVD naar de geluidsboxen met een optical line in connectie.

Groetjes, Dj Viper
 
Als je je pc op je cinema setje wilt aansluiten, is het alleen van belang om te weten welke íngangen er op je cinema set zitten. Aan de hand daarvan kun je bepalen welke uitgangen je nieuwe geluidskaart zou moeten hebben.

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan